LV RU
www.sudzibas.lv Luminor Bank Brīvdienās nesaņēmu naudu

Luminor Bank - Brīvdienās nesaņēmu naudu

Sestdien izlēmu iegādāties automašīnu, un pieteicos auto līzingam, kas tika akceptēts 5 minūšu laikā un nauda tika pārskaitīta uz manu luminor kontu ar zip maksājumu no citas bankas. Tajā pašā dienā ierodoties pie auto dīlera, ievēroju ka man nauda vēl nav ienākusi kontā, kā rezultātā nevarēju nopirkt automašīnu. Zvanot uz luminor, man paskaidroja ka nauda tikai ienākšot kontā pēc divām dienam pirmdien pusdienaslaikā. Takā es dzīvoju Liepājā un pērku auto Rīgā, man bij jāgaida liīdz pirmdienai. Bez šaubām viss sliktākā banka jebkad redzēta Latvijā un ārpus Latvijas robežām. Ar steigu slēgšu kontu šajā bankā un silti iesaku nevienam neatvērt kontu luminor. Man ir bijušas citas problēmas ar luminor bet tas lai paliek citam stāstam.

10.08.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Luminor Bank AS Latvijas filiāle Pārstāvja atbilde 11.08.2020

Sveicināti!

Pateicamies par Jūsu atsauksmi.

Lai mēs varētu pārbaudīt šo situāciju un sniegt Jums atbildi, nosūtījām Jums privātu vēstuli sadaļā Ziņojumi ar lūgumu sniegt papildu informāciju.

Ar cieņu, Luminor

O

Komentāri (2)

к КУ 10.08.2020

Ļoti divaini: naudu parskaitā divu DARBADIENAS laikā!

T Taisnīgums99 10.08.2020

Luminor vai tad vispar ir zib maksajums?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes