www.sudzibas.lv L"T SIA Egoistiska pieeja klientu apkalpošanā

L"T SIA - Egoistiska pieeja klientu apkalpošanā

Mums sagadījās tā, ka slēdzot līgumu ar Hoetiku bijām vienojušies , ka atkritumu konteineru izved mēneša pēdējajā svētdienā, bet šogad jūnijā pēc grafika sanāca ieplānota iepriekšpēdējā mēneša svētdiena. Mēs sajaucām šīs dienas un ieplānotajā dienā mūsu atkritumus neizveda. Es zvanīju uz klientu apkalpošanas centru pēc nedēļas un centos pārlikt izvešanu, bet klientu apkalpošanas speciāliste, kura atteicās nosaukt savu vārdu un uzvārdu, pateica , ka es esmu nokavējis 3 dienu termiņu, kad es varēju izteikt pretenzijas, līdz ar ko tās vairs nav pieņemamas. Tāpat man tika pateikts, ka uzzināt firmas vadības koordinātes nav iespējams, līdz ar to man kā klientam nav iespēja komunicēt ar personām , kas nes juridisku atbildību šajā firmā. Mani neapmierina šis vienpusīgi noteiktais 3 dienu termiņš, un vēlos to līgumā mainīt. Cienījamie lasītāji , ja Jums ir zināms L&T izpilddirektora, vai valdes priekšsēdētāja telefons vai e-pasts , lūdzu nopublicējiet to, būšu ļoti pateicīgs. Es uzskatu, ja es esmu samaksājis par pakalpojumu, un tas nav noticis, ir jāatdod nauda, vai nu arī tas ir jāizdara citā termiņā.

J

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes