LV RU

LSA Latvijas Samariešu apvienība - Slikts serviss

Lūdzu, atsaucieties uz cilvēkiem ar pieredzi LSA Latvijas Samariešu apvienība invalīdu aprūpes pakalpojumu saņemšanā. - Lieta ir tāda, ka māte, 1. grupas invalīde nesaņēma pilnu apjomu un ar pienācīgu kvalitāti aprūpes pakalpojumus, kas norādīti līgumā starp saņēmēju un LSA Latvijas Samariešu apvienība. Mamma, mirusi 2020. gada 1. maijā. LSA Latvijas Samariešu apvienība nosūta mums pīlnu rēķinu par aprūpes pakalpojumiem par pēdējiem diviem mēnešiem, 2020. gada martu un aprīli, neskatoties uz to, ka mana māte pusi no šī perioda pavadīja slimnīcā un attiecīgi viņa nesaņēma aprūpi no LSA Latvijas Samariešu apvienība. Pēc pieprasījuma pārskatīt reiķinu LSA amatpersonas Latvijas Samariešu apvienībā atteicās no pārrēķina.

21.05.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no LSA Pārstāvja atbilde 25.05.2020

Latvijas Samariešu apvienība sūdzību ir saņēmusi un, izvērtējot apkopoto informāciju, uzskata to par nepamatotu. Aprūpes pakalpojums marta un aprīļa mēnesī tika sniegts - martā tās bija 79.4 stundas un aprīlī 63.3 stundas, jo kundze slimīcā atradās periodiski, līdz ar to Samariešu aprūpētāji pārējā laika periodā sniedza pakalpojumu tā, kā tas ir atrunāts līgumā. Pēc Rīgas sociālā dienesta nosūtījuma ir noteikta summa - kāds ir klienta ikmēneša līdzmaksājums. Daļu šīs maksas sedz Rīgas Sociālais dienests, pārējo - klients. Līgumā ikmēneša maksa ir atrunāta un par šo periodu (martā - 79.4 h un aprīlī 63.3 h) līdzmaksājuma summa nav mazāka nekā norādīta Sociālā dienesta nosūtījumā.

Papildināts Рихард Граховский 25.05.2020

Prasība ir pamatota, jo mātes uzturēšanās laikā slimnīcā, jūs neesat ņēmis vērā stundu atšķirības un pārrēķins netika veikts. Rēķini par marta un aprīļa 2020 gada neatšķiras no iepriekšējiem mēnešiem. Turklāt jūs esat pārkāpis procedūras un noteikumus. Jūs aizpildījāt paveiktā darba lapu, bet nesniedzāt mums tos parakstīšanai. Tas, kā šādi dokumenti izgāja cauri Rīgas Kurzemes rajona sociālajam dienestam, paliek noslēpums. Turklāt saskaņā ar līgumu, jūsu darbiniekiem, katru dienu, bija jāveic atbilstošas darbus un jāpavada 4,5 stundas laikā dienā. Tomēr jūsu aprūpētāji, ierodoties 3 reizes dienā, vienā vizītē, izdevās tikt galā ar daudzajiem pienākumiem par 15–20 minūtēs, kas ir mazāk nekā 2 stundas dienā. Dažreiz ir bijuši gadījumi, kad aprūpētājs trīs vizīšu vietā parādījās tikai divas reizes dienā, un uz jautājumu “kāpēc tas tā ir?”: Mēs saņēmām atbildi “Mēs neesam jūsu kalpi” vai “Man te nav ko darīt "... - Šajā sakarā, šī gada februārī, tika uzrakstīta sūdzība par aprūpes darbiniekiem. Darbinieki tika mainīti, bet kvalitāte neuzlabojās.

Komentāri (1)

T Turkey901 21.05.2020

Analoģiska situācija abonementam sporta klubiem, uc. - Tu "abonē" pakalpojumu un par to maksā neatkarīgi no tā, vai to saņem (apmeklē vai neapmeklē klubu) un argumenti, ka ūdeni dušās netērēji, trenažierus "nemocīji", utt. nedarbojas, ja vienīgi tas kā citādi nav atrunāts līgumā starp iesaistītajam pusēm.
Tāpēc tagad pārlasiet līgumu!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes