LMT - Slikts serviss, slikta komunikācija, nekvalitatīva tehnika
Labdien! Tika iegādāts i robots "Roborock". Sākumā viss labi gāja. Nav pagājis gads ,jau 2 reizes servisā bijis. Un pēc otrās reizes tāpat nav salabojuši normāli.Ne sūc, ne mazgā. Neņem vispār vērā, par to, lai samaina slotiņas un mazgājamās lupatiņas kaut par maksu. Izdomās jau visu ko, lai tikai izspiestu naudu - kaļķis uz robota neesot viņu atbildība, kamēr garantijā. Ja pēkšņi servisa noteikumi esot mainīti, viņiem neesot jāpaziņo, kad kaut kas mainās. Kur cilvēciskums? Darbiniecei, liekot servisā robotu, prasām vai daudz sūdzību par šo iekārtu, smīn un saka, nē, bet internets pilns par to cik slikts ir šis i robots. NEPĒRCIET I ROBOTU, JA JUMS IR CIETS ŪDENS MĀJĀ! Šādi vajadzētu uzdrukāt uz visām šīm iekārtām. Visi noteikumi, uzdomāti, lai klients būtu vainīgs. Paši vainīgi, ka nelasa. Un neviens jau nepateiks, ka uz vietas var pieprasīt, lai atpako un parāda vai iet. 600 eiro ir liela nauda, priekš tik slikta aparāta. "Paldies!"
Pievienot komentāru