LV RU
www.sudzibas.lv LMT Prece ar defektu

LMT - Prece ar defektu

Labdien,
es gribu pasūdzēties. Es iegādājos uz nomaksu datoru lmt centrā. Vēlāk izrādījās, ka ir brāķis - bojāti skaļruņi un dators lādējās ārā ātrāk kā mans vecais, trīs gadus lietotais, pie kam uzkarst lādētājs.
Aiznesu uz lmt centru, uzrakstīju iesniegumu par to, ka vēlos, lai man apmaina pret jaunu datoru, kurš nav brāķis.
Saņēmu atbildi pēc 15 dienām - datoru labos. Es uzreiz uzrakstīju, ka mani tas neapmierina. Jo es esmu pirkusi jaunu datoru - tātad bez defektiem. Uz šo vēstuli man netika sniegta atbilde, bet vēl pēc 13 dienām man zvanīja, ka dators salabots.
Es centos sakontaktēt ar personu, kas man bija raksītjusi šo vēstuli - varat divreiz minēt, man neatzvanīja. Bet gan tajā pašā dienā atrakstīja, ka viņuprāt, samērīgi ir datoru salabot.
Esmu ārkārtīgi vīlusies gan attieksmē, gan apkalpošanā. Nedomāju klusēt, jo esmu bijusi lojāls lmt klients apmēram 20 gadus.
Tagad sanāk, ka esmu viņu lēmumu ķīlniece - man nav nekādas teikšanas - tikai maksā naudu un viss. Man netika piedāvāta ne kompensācija, ne dators uz to laiku, pat ne atvainošanās. Bet - kā būtu bijis, ja tas man būtu vienīgais dators un man mēnesi būtu jāiztiek bez? Pie kam, ne savas vainas pēc?
Rezultāts ir kāds - es piespiedu kārtā mēnesi esmu bijusi bez datora, man ir jāmaksā nomaksa un turpmāk būs jālieto jau labots dators - tā teikt: priecājies, ka vispār salabojām! Vai tas ir normāli?
Protams, var atsaukties uz visādiem likuma pantiem utt. , bet, manuprāt, uzņēmumam ir jāspēj tikt galā ar saviem piegādātājiem - un, ja piegādātājs ir piegādājis brāķi - tad tā jau vairs nav pircēja problēma, bet gan pārdevēja un piegādātāja savstarpējās attiecības! Un tas ir jārisina viņiem, nevis man jābūt ķīlniecei un jānes par to atbildība!
Ļoti, ļoti skumji!

P. S. Ja nepieciešams, pievienošu viņu atbildes un savu e-pasta vēstuli, ko tiku sūtījusi.

Paldies!

Ar cieņu,
marika

14.11.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ma

Komentāri (3)

Tu Turkey901 14.11.2019

"Saņēmu atbildi pēc 15 dienām - datoru labos. Es uzreiz uzrakstīju, ka mani tas neapmierina. Jo es esmu pirkusi jaunu datoru - tātad bez defektiem".

"Garantija un garantijas serviss" nav sinonīms - "iedosim jaunu bez ierunām"!

X4 X432 14.11.2019

Ja tu bijis klients bet aizgaji kam tu perc pie LMT ej pie citiem perc vēl sudzibu uzrakstiji kam tu raksti q

Me menessgaisma 15.11.2019

Arī pārdevējs nav vainīgs, ka tiek piegādātas preces ar defektu. Iesniedzot preci uz dagnostiku, lēmumu preci mainīt VAI labot pieņem ražotāja serviss pēc bojātās preces pārbaudes. Ja ražotājs piekrīt maiņai, tad nosūtīs vietā jaunu un attiecīgi pārdevējs samainīs. Ja ražotājs saka, ka nemainīs, bet labos, tad labos. Neviens veikals pats netaisa vaļā preces un neskrūvē skrūvītes. Visās normālās iestādes ir autorizētie ražotāju servisi. Domāju, ka arī LMT nav izņēmums.
Par 15 dienu atbildes gaidīšanu - piekrītu, ka stipri klibo komunikācija, bet visādi citadi sūdzība nepamatota.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes