www.sudzibas.lv LMT Pakalpojuma maksa

LMT - Pakalpojuma maksa

Sveicināti,

Šī ir vairāk sūdzība par attieksmi pret klientiem, nekā par pakalpojumu kvalitāti - tas ir cits temats citai sūdzībai.

Tātad, izmantoju pakalpojumu "Internets Mājai". Maksa ir 26€ mēnesī. Sākotnēji "Internets Mājai" pakalpojums iedalījās trīs cenu kategorijās (FIX, FIX2 un FIX3) kuras atšķīrās ar ātruma ierobežojumu. Tad, lētāko kategoriju vairs nepiedāvāja (peņemu, ka nebija daudz interesentu). Palika tikai divas.
Šodien uzzināju, ka esot palikusi tikai viena - Internets Mājai FIX par 21€ mēnesī. Man vēljoprojām ir pieslēgts vecais tarifs par 26€.

Pārbaudu, kāda ir atšķirība pakalpojumam, kas man pieslēgts par 26€ un jaunajam pakalpojumam par 21€. Abu pakalpojumu "Lasīt vairāk" sadaļa ir viena un tā pati.

Respektīvi, LMT noņēmuši visus vecos tarifus un aizstājuši ar vienu, kas maksā lētāk bet piedāvā visu to pašu. sanāk ka pārmaksāju 5€ par neko jeb par savu vainu.

Tajā pašā laikā, LMT man zvana un piedāvā mājas TV un vēl kaut kādus pakalpojumus kamēr ne čiku, ne grabu par to, ka man ir pieejams piemērotāks pakalpojums, jo samaksa ir zemāka.

Saprotu, klients vainīgs (tāpēc nesūdzos par pakalpojumu kā tādu, bet par maksu un LMT attieksmi pret klientiem). Klienta pienākums ir pašam būt informētam par visu... Bet - kāpēc cenas paceļ vienpusēji un par to painformē klientus, bet pie cenu samazinājuma klientu informēt nevar? Krieviski sakot - "slabo" klientu informēt par pakalpojuma cenas maiņu, ja cena tiek samazināta tam pašam pakalpojumam?

Šī sūdzība paredzēta visiem tiem, kam vēl ir pieslēgts pakalpojums "Internets Mājai FIX3". Ir pieejams tas pats pakalpojums tikai par lētāku cenu. Pāriet ir visai vienkārši, ja izmanto "mans LMT" mājaslapu.

A

Komentāri (5)

TasEsLV 31.05.2017

Priecājies ,ka kautko samazina ;) Un tas ir sen zināms, ja gribi lētāk jāseko līdzi aktualitātēm vismaz reizi pusgadā, neviens pie tevis neskries un neteiks - pārej uz jauno tarifu! tas ir lētāks, tev izdevīgāks un mums mazāka peļņa!

A Anonn 31.05.2017

Nepārproti, es priecājos. Bet viņi neko nezaudē dēļ 5€. Neesi tik naivs/naiva. Uzņēmums LMT ir pietiekami kompetents un atbildīgās personas ir aprēķinājušas optimālo cenu pakalpojumam, lai gūtu ieņēmumus pie minimāliem izdevumiem saglabājot pakalpojuma kvalitāti. Neviens uzņēmums sevi apzināti zaudējumos nedzen.

Bet runa nav par to.. Runa ir par to, ka man kā klientam tiek piedāvāti papildus pakalpojumi (LMT TV), bet ignorē to, ka man ir arī iespēja maksāt mazāk par to, kas man jau ir, neko nezaudējot. Kāda jēga man no LMT TV (kura testam es sen jau pieteicos, bet netiku pie testēšanas) par kuru es jau sen esmu informēts. Būtībā, vienkārši sakot - bizness ir bizness un rēķinu tāpat vien neviens nepiedāvās samazināt.

Līdz ar to visu es beigās pieminēju, ka esiet informēti LMT klienti, kas izmanto "Internets Mājai" vēl par veco tarifu 26€. Ir iespēja maksāt mazāk un izmantojiet to.

G Garāmgājējs LV 31.05.2017

>kamēr ne čiku, ne grabu par to, ka man ir pieejams piemērotāks pakalpojums, jo samaksa ir zemāka.

Negodīga rīkošana no LMT puses.

A Anonn 31.05.2017

Viss ir godīgi, bet viņiem PR pieklibo šajā jautajumā.

Man kā LMT klientam problēmas ar viņiem bijušas no sākta gala, bet par to sūdzības neesmu rakstījis, jo problēmas ir visiem operatoriem. Bet pēdējos gados LMT tas notiek aizvien biežāk un biežāk.

Man var neticēt, bet šeku reku piedevās varu pasniegt šo:
LMT tehniskais personāls atzina, ka ir problēmas jaunākajā LMT 4G rūteru atjauninājumā, kas liek rūterim spontāni restartēties pie lielas/vidējas noslodzes, pat lokālajā tīklā. (avots: LMT tehniskais personāls)
Ja vēlaties notestēt, tas pamēģiniet no windows ierīces straumēt liela izmēra filmu pa tiešo uz TV. Pastāv iespēja, ka rūteris restartēsies.
Šī problēma man jau kādus 10 mēnešus ir. Huawei atjauninājums vēl nav iznācis, kas šo salabotu bet LMT solīja jau pagājušo mēnes, ka būs.

Vēlviena lieta saldajam ēdienam:
Kad pirmo reizi sāku izmantot LMT SIM karti, man nebija 4G tīkls (Esmu pietiekami kompetents Andoid telefonos un zinu, kur 4G režīmu ieslēgt). Zvanīju LMT un tikai tad viņi man pieslēdza 4G tīklu. Kāpēc tas nebija izdarīts, nezinu un viņi klusēja.

Un nobeigumā:
Maršrutā Bulduri - Rīga 2x pazūd LMT tīkls. Pirms Imantas un pēc Priedaines. Bitei šeit zona bija.

Visu to var piedot, bet vismaz pasakiet man, ka ir iespēja maksāt lētāk par to, ko jau izmantoju.

N neciksti 06.06.2017

Kāpēc nevar informēt- tas viss ir tapēc ka viņi jums neko nemaina bet maina produktu klāstā. Bet ja kāda izmaiņas skar Jūs tad 30dienu laikā pa to jāinformē klients. Izlasiet līgumus pirms rakstat bezjēdzīgas sūdzības. Pašam klientam jau ir jāizvēlas savs piemērotais tarifs. Savādāk iedomāsimies situāciju Jūs nobērs ar nevajadzīgām sms par aktuālajiem piedāvājumiem un tad jau atkal būs sudzība.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes