www.sudzibas.lv LMT Krāpšana

LMT - Krāpšana

Es atrados Latvijā īsu brīdi un slēdzu līgumu ar jums izmantojot lmt viedtelevīziju un internetu par periodu no 06.07.2022 līdz 07.09.2022. Jūlija rēķinu es biju saņēmusi un veikusi samaksu laicīgi iekļaujoties termiņos, tas ir līdz 15.08.22. Augusta rēķins ieejot lmt.lv nekad nav parādījies turklāt tur bija piedāvājums veikt atkārtotu samaksu par jūliju komplektā ar soda naudu. Es vairākas reizes esmu lūgusi jums dot man iespēju samaksāt par augustu laicīgi, bet augusta rēķinu es joprojām neesmu saņēmusi, bet tā vietā es saņemu septembra rēķinu par 7 dienām plus augusta mēnesi, tas kopā ir €41.93, tā ir jūsu summa, cik es saprotu, tad jūlija parādu €7.68 esat piemetuši klāt nākamajiem rēķiniem. Es esmu veikusi samaksu €34.25, tas ir €26.31 par augustu un €7.94 par septembri. Es biju cerēJusi saņemt rēķinus laicīgi bez nokavējuma procentiem, tagad tas liek domāt, ka šāda rēķina kavēšana no lmt puses ir apzināta, lai no klientiem iekasētu soda naudas. Esmu sagatavojusi pierādījumus, tos varat apskatīt pievienotajos failos. Tā, ka jūs neesat izpildījuši savas līgumsaistības (27. Punkts) . , tas ir nedodot rēķinu savlaicīgi par augusta mēnesi vai apzināti vai tehniskas kļūmes pēc tā vairs nav mana darīšana, es sūdzēšu jūs tiesā, ja šī lieta netiks atrisināta tuvākā laikā, tas ir par naudas izkrāpšanu un tagad arī vēl par morālo kaitējumu. Esmu jums rakstīJusi arī uz e-pastu un sniegusi pierādījuma failus, es ceru, ka šoreiz kāds pievērsīs uzmanību šiem failiem. Skatīt pievienotos failus.

22.11.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

I

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes