www.sudzibas.lv LMT Es gaidīju kamēr jūs man atbildēsiet 4 stundas. Un neviens neatbildēja

AtrisinātaLmt - Es gaidīju kamēr jūs man atbildēsiet 4 stundas. Un neviens neatbildēja

Es gaidīju 4 stundas un mans neviens neatbildēja , bet jūs teica ka jūs man palīdzēsiet, Es sūdzējušos tiesa , un tad mēs beidzot, visu risināsim reāli. Varbūt tad jūs veiksiet savu darbu labāk. Jo tā nav pirma reize kad es jums zvanu ,un tad jūs man neatbildējāt. Tā nav lieta. Par ko es maksāju naudu ? Jūs esat nekaunīgi ?
Par ko jums maksa ?
Gribas labu internētu , bet saņēmu neko katru nedēļu !.

05.12.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Carx 05.12.2022

Ludzu atriesinjet problemu !

C

Komentāri (8)

Good Intentions 05.12.2022

Sākuma iemācies rakstīt - tiesa tu!

Good Intentions 05.12.2022

Pilnībā nekas nav skaidrs, ja nonāks lidz tiesai, tad tur arī nevienam nekas nebūs skaidrs, kā arī nav skaidrs par kādu naudu iet runa.

S Spuris 06.12.2022

Nav skaidrs tapēc ,ka ir skaidrs par to,ka nav nekas skaidrs par tiesu un vēl par kaut ko kas nekad nav bijis skaidrs.

E Edža666 06.12.2022

Ar šādu rakstīšanas līmeni,jūs pat nevarēsiet lietu iesniegt tiesā.

R Roskanov 06.12.2022

Kapec man nezvana kad es pienaku pie mobila telefona? Kad es pienaku telefons nezvana. Es nodošu tiesa telefunu un sodīšu. Tad telefons laposies un vairāk ta nedarīs.

I I 06.12.2022

man ir pilnīgi saprotams sūdzības iesniedzēja doma pat, ja viņa rakstīšana maigi izsakoties ir nelasāma.
LMT milzu problēma ir tā, ka viņu tehniskā kapacitāte neatbilst noslēgto līgumu skaitam. Līdz ar to rodas Internet ātruma problēmas "sastrēgumu stundās". Tas ir pēc darba 17:00-20:00, vai brīvdienās, ja ir nepatīkami laika apstākļi.
Tas jau arī nebūtu nekas, bet, piemēram, ja tev kapacitāte ir 100 pieslēgumiem, bet līgumi ir 200 nav pareizi.
Ja līgumi (pieslēgumi) būtu max +10-15% tas būtu optimāli, jo internetu vienlaicīgi nelietos visi un ar , ja pat lietos, tas būs ļoti reti.
Te nav vērts par to runāt, jo primāri gūt pēc iespējas lielāku peļņu uz klienta rēķina apzināti piesaistot pēc iespējas vairāk klientus. Pat ja ir zināms, ka pakalpojumu nodrošināt īsti nevarēs, bet varēs atrunāties, piemelot nomocīt klientu, vai vispār neatbildēt u.t.t.
Jāatdzīst , gan ka LMT tomēr cenšas savas noslogotās vietas attīstīt pat neskatoties uz to ka jauni līgumi tai vietā vairs nebūs.
Principā - tiklu būvē nevis LMT, bet smagumu iznes klienti, bet tas ir visiem operatoriem.

S Spuris 07.12.2022

Lietoju LMT pakalpojumus jau gadus 10.Arī mobilo internetu telefonā.Esmu arī kādu laiku lietojis gan modēmu gan vienkārši pieslēdzot mobilo pie datora modēma vietā un nekad nav īsti bijušas problēmas.Reizēm varbūt nedaudz lēnāk,taču tas nav traucējis darboties internetā. Jūsu zināšnai uz mobiliem sakariem ieskaitot internetu iedarbojas daudzi blakus faktori.Kā piemerus varu minēt dzelceļu līniju tuvums vai pie jūras ,kas signāli kļūst daudz vājāki.Tāpat arī ietekmē visādas antenes blakus ,kā arī piemēram paneļu mājas .

Cik jauki, ka viss atrisinājies!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes