LV RU

LMT

LMT izmantojot savu gandrīz vai monpolstāvokli un priekšrocības tirgū, kā arī lielo tirgus daļu, neciena savus klientus! Mājas lapa nav mainījusies jau gandrīz 10 gadus, proti, tā nav mainījusies uz labo pusi - joprojām nevar atrast nepieciešamo informāciju, jo tā ir izkārtota neloģiski, haotiski vai arī tās nav vispār. Mēģinot zvanīt uz 8000076, lai noskaidrotu kādu jautājumu - skan atbilde "Lūduz uzgaidiet visi operatori joprojām ir aizņemti! " - un tā es gaidīju kādas 5 minūtes kamēr man apnika.Tarifi ir visnedraudzīgākie salīdzinot ar pārējiem operatoriem. Augsta abonēšanas maksā un dārgas sarunas ar ārzemēm, visu to pamatojot ar "augsto sakaru kvalitāti. Piemēram LMT par ārzemju pieslēgumu ņem 4 Ls abonēšanu + 3 Ls par pašu pieslēgšanu, kamēr TELE2, tuklāt jāmeklē kāds no LMT veikaliem, kur var aizpildīt iesniegumu. Tai pat laikā TELE2 pieslēdz pakalpojumu, ja to piesaka pa bezmaksas telefonu un par to netiek iekasēta papildus samaksa.Vēl! LMT pārdod mazcenas mobilos tālruņus un māk noslēgt tik "feinus" līgumus, ka pēc tam kad sūdīgais tālrunis pēc pusgada atkožas, nebūtu iespēju sūdzēties.

J

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes