www.sudzibas.lv LMT apkalpošana

LMT - apkalpošana

Sveicināti!

Vēlos vērst uzmanību uz to, ka nevienmēr mēs maksājam par to, ko izmantojam.

Es izmantoju LMT mobilā pieslēguma tarifu BRĪVĪBA. internetu savā telefonā praktiski neizmantoju. Jūnija mēnesī limits 50MB bija iztērēts un atnāca isziņa ar aicinājumu nosūtītAPJOMS uz numuru 1688. Pēc trīs dienām atnāca apstiprinājuma isziņa, ka pakalpojums ir piešķirts. Reāli nekādu pieprasījumu nekādā veidā neesmu pieteikusi. Sazinājos ar LMT operātoru gan telefoni, gan rakstiski-atbilde bija, ka pieteikums ir saņemts un nekop mainīt sistēmā nevar. Sanāk pieteikt var da jebkā, atteikties no pakalpojuma nav iespējams. Jāiet uz klienta apkalpošanas centru, jāraksta iesniegums utt... kam ir brīvs laiks to darīt. Tomēr pieteikt var ars SMS palīdzību, netīšām uzspiežot kaut ko savā telefonā, to sistēm pieņem, atteikumu nepieņem, pat tad, ja klients nekavējoties to pieprasa un pat uzstāj!!!!

Dīvaini, bet fakts!

A

Komentāri (3)

A atpūta 03.08.2013

izmantojiet Biti!

A atpūta 03.08.2013

izmantojiet Biti

N nautilus 05.08.2013

iespējams, kāds cits paņēma Jūsu telefonu. kopumā tāds izgājiens būtu Tele2 stilā

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes