www.sudzibas.lv LMT Briesmīgs serviss.

Latvijas mobīlais telefons - Briesmīgs serviss.

Pirms pāris nedēļām sāku izmantot LMT pakalpojumu "Internets mājai" ,bet diemžēl jau kopš vakardienas šis pakalpojums vairs nedarbojas .Vakar vakarā piezvanīju uz 80768076 ,uz zvanu atbildēja sākotnēji laipns operators ,kurš pajautāja kādā krāsā ir bultiņas atverot konfigurācijas lapu datorā ,diemžēl tālāk par šo jautājumu viņa kompetence nesniedzās ,un tas ir saprotami ,jo ne jau visi var būt tehniski izglītoti. Operators apsolīja ,ka sazināsies ar tehnisko dienestu un ziņos par šo problēmu. Un tad es pieļāvu milzīgu kļūdu- pajautāju:"Aptuveni cik ilgā laikā tehniskais dienests ar mani sazināsies un sāks šo problēmu risināt?" .šis jautājums operatoru satracināja un viņš sāka kliegt ,ka viņam nav jāatbild uz šādiem jautājumiem un ,ka viņš nezina cik ilgāk laikā tiek risinātas šādas tehniskas problēmas. Mans lūgums nomainīt toni arī īsti nelīdzēja. Apsolīja ,ka ar mani sazināsies tehniskais dienests un tieši pēc 24h tas notika ,bet tehniķis uzdeva dažus kontroljautājumus ,pārslēdza no 3g uz 4g un atpakaļ un ar to viņa spējas bija izsmeltas.Teica ,ka nodos manu problēmu "centrālei" un tikai tad ,ja "centrāle" nespēs tikt galā ar šo problēmu ,es drīkstēšu nest modēmu uz klientu apkalpošanas centru. Nu jau trešo dienu gaidu ziņu no "centrāles ". Rezumējums- ja Tu vēl neesi izvēlējies LMT internetu mājai ,tad nekādā gadījumā to nedari ! Esi gudrāks par mani.

Komentāri (10)

Dainis 10.08.2017

Cik ir sanācis sadarboties ar LMT , zinu, ka viņi savu operatoru sarunas noklausās un ļoti apšaubu, ka uz jums kāds sāka kliegt. Melot nav smuki, zinot kāda ir patērētāju kultūra Latvija noteikti pats izturējāties izaicinoši un jūs visticamāk neapmierināja operatora atbilde...

I Imants Jaudzems 10.08.2017

Daini ,jums ir šīs sarunas ieraksts? Nav.

I Imants Jaudzems 10.08.2017

Vai mani nepamirināja operatora atbilde? Protams ,ka neapmierināja ! Ja Tu strādā par grāmatvedi un esi ieplānojis visu vakaru caur EDS sniegt atskaites VIDam ,bet pēkšņi izrādās ,ka internets (kuru Tu izmanto tikai otro nedēļu) vairs nedarbojas ,tad Tu ,loģiski, gribi zināt kad tas atkal darbosies. Vai es izturējos izaicinoši ,nu droši vien nevajadzēja vairākas reizes lūgt lai man tomēr pasaka problēmas risināšanas termiņus.

I Imants Jaudzems 10.08.2017

Jā un šo sūdzību sāku rakstīt pirmdien ,bet pabeidzu un nopublicēju tikai šodien ,cerot ,ka tas viss tik ļoti neievilksies...

Dainis 10.08.2017

Man nav nepieciešams sarunas ieraksts lai spētu veikt loģisku analīzi un izdarīt secinājumus. Šāda tipa uzņēmumi nevar atļauties algot nekompetentus darbiniekus tāpēc veic viņu apmācības, ja jūs tiešām nestāstat pasakas (par ko es dziļi šaubos) šis darbinieks var zaudēt darbu ja tiešām ir pacēlis balsi, vērsieties LMT ar sūdzību, šeit jums neviens nepalīdzēs!

Likumsargs 11.08.2017

Redziet, mūsu patērētāju sabiedrībā ir ļoti zema saskarsmes kultūra! Es nu gan neticu, ka uz šo sūdzmani kāds pacēla balsi. Vienkārši lai dramatizētu savu problēmu, šis cilvēks ir piefantazējis to, kas nav bijis!
Diemžēl mūsu sūdzībkaļiem tā ir jau tendence - visu dramatizēt, lai gan pati problēmas būtība nav izēstas olas vērta!
Kad apkalpojošās sfēras darbinieki sāks vērsties tiesā par apmelošanu, tad varbūt sūdzībnieki mainīsies!
Pamēģiniet ASV apmelot operatoru vai pārdevēju- jūs uzreiz gaidīs prasība uz pāris miljoniem! Žēl, ka mūsu sabiedrība vēl nav attīstījusies tik tālu!

I Imants Jaudzems 10.08.2017

LMT jau ir painformēti ,solīja sniegt "Klientu apkalpošanas nodaļas" atbildi par savu darbinieku 30 dienu laikā. Bet tas nav mans mērķis kādu sodīt ,es vienkārši gribu kvalitatīvu pakalpojumu un ātru problēmu risinājumu.

I Imants Jaudzems 10.08.2017

LMT meistars būs tikai otrdien,tā būs jau otrā nedēļa kopš tika pieteikta problēma. Un es kādreiz domāju ,ka slikts serviss ir "IZZI" ! Viņi parasti nelika gaidīt ilgāk par diennakti :)

I Imants Jaudzems 18.08.2017

Atbrauca tehniķis -patīkams ,jauns puisis ,pārbaudīja modēmu,konstatēja ,ka tas nedarbojas un uzlika citu. LMT, vai patiešām lai to izdarītu bija jāgaida nedēļa? Varbūt vajag pieņemt darbā papildus darbiniekus vismaz uz atvaļinājumu sezonu?

P prieksnieceee 04.11.2017

.. kur tad pazuda stila konsultants Dainis, aplauzās jo klientam izrādījās taisnība!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes