Liora - vismaz pasmaidam

Viss bija labi līdz satiku savu speciālistu, ne sasveicināšanās ne smaida, nopētam no galvas līdz kājām un pēc "Sekojiet man" uz kabinetu. Ziniet, vismaz kādu cieņu pret klientu varēja izrādīt darba laikā, dzēlīgas atbildes, "Nu kaut kā tā" pasaka beigās par savu darbu, ejot maksāt saskatās ar administrātori un vēl padomā cik tad no manis paņemt. ..varbūt sūdzos par ne par ko, bet ziniet, ja jau nāk tad ir gatavs maksāt un, lūdzu, izdariet to labāko ko Jūs varat, uz jautājumiem var arī atbildēt nevis uz manu "Kā Jūs veicat" atbild "Kā tu gribi", nju neesmu es viszzinis tāpēc nācu pie Jums un uzticējos. Par rezultātu - ja tāds būtu, tad sūdzības.lv nerakstītu. Žēl par iztērēto laiku, un žēl, ka cilvēki vēl jo projām no ārienes spriež par maciņa saturu, būs vien jāmeklē salons kur atgriezties gribēsies vienmēr.

L

Komentāri (2)

E eva-zee 04.01.2013

kads bija meistares vards?Es lior apmekleju biezi un vienmert viss bijis super!

F fcuk 11.05.2013

Man arī bija ļoti līdzīga situācija, meistares vārdu neatceros - krievu tautības, īsa auguma sieviete uz gadiem 35..

Vēl ļoti nepatika friziere Tamāra Poļačkova, kas man par matu krāsošanu bez veidošanas paņēma Ls45, kas bija max norādītais cenrādī (gariem - bieziem matiem), bet man bija plāni, nedaudz pāri pleciem.. Šī friziere salika visus punktus uz "i" lai es tur vairs savu kāju nespertu.. būtu vismaz kvalitatīvi savu darbu veikusi, taču arī to nespēja, jo mati tika nokrāsoti par tumšu ar sarkanu atspīdumu dienas gaismā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes