www.sudzibas.lv Latvijas Pasts Vienaldzība klienta problēmsituācijā

Latvijas Pasts - Vienaldzība klienta problēmsituācijā

Saprotu bieži vien darba rutīnu, tomēr pienākumus ir jāveic tā, lai klients vismaz izjustu ieinteresētību un atsaucību no darbinieku/uzņēmuma puses.
Meklējot ierakstīto vēstuli no ārzemēm, kurai vajadzēja pienākt jau pirms 2 nedēļām, darbinieki vēl atļaujas nesniegt nekādu informāciju un nepiedāvā nekādu atbalstu! Nožēlojami!
Tagad visu informāciju sniedz tikai pēc sūtījuma numura. Lai jau būtu, bet es viņu vietā vismaz izpētītu informāciju, vai kāds sūtījums uz konkrēta vārda un uz konkrētu adresi ir ienācis.
Nekādas respekta pret klientu vajadzībām! Vēl joprojām Latvijā nav iemācījušies rūpēties par katru indivīdu.
Šodien tā vien gribās kā aiziet un pateikt pāris skarbus vārdus tam, kurš atbild par šādu darba procesa norisi.
Kauns, īpaši tādam uzņēmumam kā Latvijas Pasts!

J

Komentāri (3)

donna b 23.09.2013

**Vēl joprojām Latvijā nav iemācījušies rūpēties par katru indivīdu.** Un vel ilgi neiemacisies. Tu redzi rindu no cilvekiem, kas grib pastaa straadat? Vai redzi alternativu ierakstitam vestulem un letakajiem sutijumiem? Ne. LP vel joprojam valsts uznemums. Tad kadu super attieksmi tu gribi? Un starp citu, mes gribam daudz un attieksmi, bet maksat par to gan negribam.

N nuvarbut 24.09.2013

Interesanti, daudzi tīmekļa plašumos bļauj, ka pastā garas rindas, citiem lūk šķiet, ka "pameklēt sūtījumu" - tas ir vienas minūtes darbs. Un tādi nāk katru dienu, viens aicinājumu ir aizmirsis, otram "šķiet", ka sūtījumam jau jābūt nodaļā, vēl vienam kaimiņš kaut kad pateica, ka esot pastnieks bijis pie durvīm - "Tad, iespējams, ka kaut kas ir pienācis, varbūt?.." Ir vēl tādi, kam pat sūtījuma numurs ir zināms, taču nē, vienalga vieglāk ir atnākt uz pastu, pastāvēt rindā, pakurnēt, nekā atvērt pasta mājas lapu un pēc numura paskatīties – ir vai nav sūtījums nodaļā. Un tā bezgala.
Vienreiz par visām reizēm – tā ir sūtījumu (NUMURU) izsekošanas sistēma, nevis adrešu uzziņu birojs. Un sūtījumus nekārto alfabēta secībā pēc saņēmēju uzvārdiem, arī pēc adresēm ne. Tradicionāli sūtījumu apstrādes process ir saistīts ar datumiem – kad un kāds sūtījuma veids ir pieņemts, saņemts, izsniegts, pārsūtīts, nosūtīts atpakaļ. Arī tagad, izsekošanas sistēmai darbojoties. Ne adreses, ne uzvārdi, bet datumi, datumi un vēlreiz – datumi. Tu vari nezināt numuru, bet nākot uz pastu un jautājot pēc sūtījuma tev jāzina +- precīzs datums, kad sūtījums ir saņemts. Tāpēc, ka tu neesi vienīgais klients. Tāpēc, ka tu neesi vienīgais klients, kas saņem sūtījumus. Tāpēc, ka tev varbūt arī liekas, ka tava situācija ir unikāla, un varbūt tomēr būs izņēmums, bet patiesībā – nav unikāla. Pasta nodaļas darbinieks viens pats nevar mainīt visu desmitgadēm pastāvošo sistēmu, viņš darbojas instrukcijas ietvaros, kas nosaka kādā veidā visas pasta procedūras ir kārtojamas. Kaut gan darbinieks arī ir cilvēks, un saprot, ka tev tas sūtījums ir jāatrod. BET tas ir atkarīgi tikai un vienīgi no darbinieka sirdsapziņas – viņš var būt pretimnākošs, un otrādi – saviebties un pateikt, ka „sūtījumu ir daudz, es tak neiešu katru pārcilāt”.

J J. Ozola 20.12.2013

Nu redziet, ar to mēs arī atšķiramies...
Jūs esat ar mieru pielāgoties un samierināties ar pastāvošo kārtību, savukārt man patīk "sprēgāt" un kaut ko mainīt, ja izjūtu to kā traucēkli savā ikdienā! :)
***LP vel joprojam valsts uznemums. Tad kadu super attieksmi tu gribi?*** - Ko tad tas nozīmē??? Sāksim tagad iedalīt labas attieksmes un sliktas attieksmes sektoros?! :D
Un Latvijas Pasts ir pietiekami liels uzņēmums, lai sakārtotu savu datu bāzi un strādātu kā vajag. Esmu pietiekami bieži redzējis haosu uzņēmumos Latvijā, kur ārējais tēls tiek uzsprodināts, bet iekšā valda tīrākais bardaks...
Nesaku, ka mana situācija ir unikāla, un tādēļ vien jau vajadzētu aizdomāties, kādēļ tā vairs nav unikāla... Jo tā notiek pietiekami bieži!!! Tad vajag kustināt savas galvas un risināt šīs lietas, nevis mēģināt attaisnot novecojušo sistēmu un pārāk lēni, tiešām lēni veikt kaut kādus uzlabojumus...!!!
Iesaku Latvijas uzņēmumiem radīt individuālu pieeju klientu problēmsituācijām, tad arī sūdzības stipri mazinātos!
Protams, ja šī ziņa tiek uztverta kā nevēlama kritika, nevis kā atgriezeniska saite, tad šie cilvēki ir lielākā "bedrē", nekā es domāju. :)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes