Latvijas Pasts - Slikts serviss

Ļoti slikts serviss, viena problēma pēc otras.
Vienam sūtījumam neatnāk sms, ka piegādāts un izņemšanas kodu. Zvanu uz Latvijas pastu, sarunas laikā saka, ka atsūtīs jaunu sms, bet arī nosauc izņemšanas kodu. Un ziniet, labi, ka tā, jo SMS ar kodu gaidu vēl šodien!
Otrs sūtījums - atnāk sms, bet pie pakomāta rāda, ka nepareizs kods. Zvanu - 7min gaidu, visi darbinieki aizņemti, ok eju mājas.
Aizeju mājas zvanu vēl reiz, paceļ un saka - palīdzēt varam tikai, ka esat pie pakomāta. Nu ok, ģērbjos un eju. Aizeju, zvanu atkal gaidu(kā muļķe) 5min kamēr kāds telefona otrā galā ar mani runās. Sarunas laikā pasaka, ka esot pakomātam kaut kādas problēmas, lai mēģinu vēlāk.
Nu nopietni?! Ja ir tehniska problēma vai tiešām to nevar kaut kā uz ekrāna parādīt? Vai tiešām pirmās sarunas laikā man to nevarēja pateikt?
Teiktu, ka ļoti nesmuka attieksme!

24.07.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Latvijas Pasts Support Pārstāvja atbilde 24.07.2025

Labdien!

Atvainojiet par sagādātajām neērtībām.

Mēs esam šeit, lai palīdzētu!

Lūgums atsūtīt uz e-pastu [email protected] detalizētāku informāciju, lai mēs iespējami ātri atbildētu un meklētu situācijas risinājumu.

Tas ierasti aizņem vienu līdz divas darbadienas.

Latvijas Pasta klientu atbalsta komanda

+371 27008001 | 67008001
[email protected]

Komentāri (1)

M Mīlulītis 24.07.2025

a*d*m*i*n*i l*o*h*i

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes