Latvijas Pasts - Slikts serviss

Labdien,

Jau otro reizi, veicot pasūtījumu un norādot saņemšanas adresi: Ogre-3, mālkalnes prospekts 26, Ogre, Ogres nov. , lv-5001, mans pasts tiek pārvirzīts uz Ogre-1, brīvības iela 38, Ogre, Ogres nov. , lv-5001. Vēl lielāks apsurds ir tas, ka pārējās paciņas, kas tiek pasūtītas norādot tikai mājas adresi (mālkalnes prospekts 7, arī tikai pārvirzītas uz brīvības ielu, kaut arī otra jūsu pasta nodaļa atrodas tajā pašā ielā, pāris metru attālumā!)

kā man izskaidroja jūsu darbiniece pa telefonu, tas noteikti notiek tā iemesla dēļ, ka pasta indeks ir identisks. Lūdzu beidzot sakārtojiet šo jautājumu! Tas nav pieņamami, ka sūtījums tiek pasūtīts uz vienu adresi, bet saņemts citur. Darba laiks ir tāds, kāds viņš ir (pasta nodaļām) un es izvēlos to pastu, kur zinu, ka fiziski varu paspēt aizskriet pakaļ pasūtījumam!

Ņemot vērā, ka bieži tiek izmantoti jūsu pakalpojumi, regulāri sekošu līdzi šim jautājumam un noteikti informēšu ik reizi, kad šāda situācija notiek, jo pakalpojums ikreizi tiek apmaksāts, bet no jūsu puses darbs korekti netiek izdarīts.

12.05.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (1)

RAMONA👀 12.05.2023

ieraksta autors zem citas sūdzības komentēja: "Jūs jau noteikti, ka pirms ierakstīt sūdzību šeit sazinājāties ar uzņēmumu..."
Vēlos uzdot šo pašu jautājumu ko Jūs reiz. Tas otrs iecirknis ir mazs un nepopulārs. Varbūt pēc kovida vairs nenodrošina šo pakalpojumu, jo viss gāja caur otru pastu un tika izsniegts pa logu? Painteresējieties vai uzreiz sūdzība?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes