Latvijas Pasts - Serviss

Diedelnieki,ierakstītu vēstuli viņi nes uz mājām...2 dienu prioritāro nevar sagaidīt.Aplikācijā uzrādot,ka ir atstāts pasta kastē ziņojums.Bet nekā nebija un nav! Melu kantoris.Šo sen laiks izgaiņāt un nomainīt,aizsēdējušies visi.

16.05.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Latvijas Pasts Support Pārstāvja atbilde 17.05.2025

Labdien!

Atvainojiet par sagādātajām neērtībām.
Mēs esam šeit, lai palīdzētu!

Lūgums atsūtīt uz e-pastu [email protected] detalizētāku informāciju, lai mēs iespējami ātri atbildētu un meklētu situācijas risinājumu.

Tas ierasti aizņem vienu līdz divas darbadienas.

Latvijas Pasta klientu atbalsta komanda
+371 27008001 | 67008001

[email protected]

Papildināts Naty 21.05.2025

Kàdu risinajumu.Sùtijums saņemts galu galā aizejot pašai pensionarei slimai uz pastu.Fakts ir par to,ka nekadas prioritaras piegades uz ierakstitam vestulem Vpils pasta nodaļa nestrada.Neviens neziņo un nepiegada pastnieks.

N

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes