www.sudzibas.lv Latvijas Pasts PNS uzkrātā nauda NAV MANA nauda

Latvijas Pasts - PNS uzkrātā nauda NAV MANA nauda

Pasta Norēkinu sistēmā uzkrāju naudu (UGF alimenti). Atbraucot uz nodaļu, lai pārskaitīt naudu uz MAN PIEDEROŠU citu kontu citā bankā - sākās murgs ar anketu aizpildīšanu kam, priekš kam utt! Izteicu ka tas nav normāli, ka man jāraksta, priekš kam MAN VAJAG MANU ALIMENTU NAUDU un aizbraucu uz citu nodaļu! Atbraucot izrādījās, ka man pēkšņi esot uzlikts liegums pārskaitīt 😁 Kolosāli! Sanāk ka no PNS konta es NEVARU pārskaitīt SEV naudu! 😁 Atgādināšu - tur ir TIKAI ALIMENTI no UGF! 😁 Zvanīja darbiniece kaut kam, un tur esot ATĻĀVUŠI pārskaitīt! Norādīt “privātām vajadzībām”, vai “ceļojumam” - teica ka nevar! Vajag precīzi norādīt, priekš kam man MANA uzkrātā nauda! Tādu stulbumu sastopu pirmo reizi! Kategoriski neiesaku izmantot šo norēkinu sistēmu!

8 st atpakaļ

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Latvijas Pasts Support Pārstāvja atbilde 4 st atpakaļ

Labdien!

Atvainojiet par sagādātajām neērtībām.

Mēs esam šeit, lai palīdzētu!

Lūgums atsūtīt uz e-pastu [email protected] detalizētāku informāciju, lai mēs iespējami ātri atbildētu un meklētu situācijas risinājumu.

Tas ierasti aizņem vienu līdz divas darbadienas.

Latvijas Pasta klientu atbalsta komanda

+371 27008001 | 67008001
[email protected]

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes