LV RU
www.sudzibas.lv Latvijas Pasts Neiedomājami slikta jaunā apkalpošanas kārtība.

Latvijas Pasts - Neiedomājami slikta jaunā apkalpošanas kārtība.

Jaunās izmaiņas saziņai ar latvijas pasta 4. Nodaļu ir kļuvušas fantastiski sarežģītas.
Mana problēma.
Reizi pāris mēnešos man ir nepieciešams uz organizāciju nopirkt 1000 pastmarkas vēstulēm 500.0 euro vērtībā. Kādreiz to bija izdarīt vienkārši - sazvanīju 4. Pasta nodaļu, saņēmu rēķinu un mums piegādāja markas. Tagad mans zvans uz 4. Pasta nodaļu nonāk uz centralizēto pasta komutātoru, tur es bezgalīgi ilgi gaidu savienojumu, klausos automātisko pļāpātāju, kad beidzot mani savieno, darbinieki sāk mani pārspēlēt cits citam, pēc 5 pāradresācijas es tieku atgriezts uz pirmo savienojumu un man liek pārzvanīt vēlreiz, bet uz to pašu nr, kur jau zvanu.
Tāds rezultāts ir jau 2. Dienu pēc kārtas.
Nākošo zvanu laikam jāveic ar bez tabu žurnālistu piedalīšanos.
Būs jautri visiem.

Normunds

04.09.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

No

Komentāri (3)

Tu Turkey901 04.09.2019

Ļoti Bez Tabu interesējat Jūs un Jūsu uzņēmuma pastmarkas!

No Normunds Eihe 30.09.2019

Vai Jūs vispēr sapratāt, par ko ir stāsts...?

Ta Tango574 29.09.2019

Latvijas Pasts vispār izceļas ar paviršu un nekvalitatīvu darbu,klientu vajadzību ignorēšanu un citādu ņirgāšanos, sevišķi jau Rīgas 4.pasta nodaļa ir topā!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes