www.sudzibas.lv Latvijas Pasts Nav iespējams saņemt atbildi

Latvijas Pasts - Nav iespējams saņemt atbildi

16. Decembrī izsūtīju sūtījumu no Norvēgijas. 22. Decembrī paka bija Latvijā un atnāca ziņojums par atmuitošanu. Maksa par atmuitošanu tika nomaksātā burtiski 10 minūšu laikā kopš e-pasta saņemšanas. Šodien ir 5. Janvāris, esmu apzvanījusi klientu centru, sūtījusi epastus, bet neviens neko nevar pateikt, kur ir paka un kāpēc tā nav nogādāta adresātam. Epastos esmu pievienojusi maksājuma kvīti, kas vispār ir pilnīgi bezjēdzīgi, jo pasts redz, kad kontā ienāk maksājums. Visi ir kā paralizēti un tikai muld klausulē, bet paka nav piegādāta. Klientu apkalpošanas serviss ir vienkārši drausmīgs, izskatās, ka neviens nedara savu darbu un tikai berzē bikses darbā. Nopietni... Sūtījums, kurš tiek nekavēloties atmuitots, nevar tikt nogādāts adresātam? Kāds tam vispār ir izskaidrojums...

05.01.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

I

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes