www.sudzibas.lv Latvijas Pasts Expresis - piegāde

Latvijas Pasts - Expresis - piegāde

Tātad, augustā caur 220.lv tika pasūtītas bērniem jaunas gultas. Piegāde-3.10! Vīrs paņem 2 brīvdienas lai gultas saliktu. Pienāk datums, gultas nav. Ok, 1 diena- nav bēda. Šodien 4.10 un atsūta ziņu ka būs tikai rīt. Latvijas pasts- neko nezinot , prece esot atvesta tikai vakar, 220.lv preci jau atdevuši 30.09. Viens uz otru pārmet atbildību, bet gala rezultātā neviens neesot vainīgs! Kurš ir vainīgs?! Kurš nes atbildību par to ka norādītais piegādes laiks nav pareizs un KAPĒC netiek brīdināts klients par to ka prece VAR kavēties?! Kurš šajā gadijumā rakstīt iesniegumu, par zaudētām 2 darbdienām?! Kurš man tās kompensēs?! Ā, un vēl kronis visam, darbinieki sarunas vidū met nost klausuli...👍 Serviss- briesmīgs!

09.10.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (2)

S smoke420 02.08.2023
Darba laiks

Labdien! Ir nepatīkama lieta! Šī pasta nodaļa strādā līdz 18:00! Un ir jautājums, kā lai es izņemus savus sūtījumus, ja man ir darbs līdz 19:00?

S Sudzibas.lv Admin 05.11.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes