LV RU
www.sudzibas.lv Latvijas Pasts darbinieces attieksme

Latvijas Pasts - darbinieces attieksme

Gribēju vērst uzmanību par Latvijas pasta p/n Ulbroka darbinieces Ludmilas Čurikas kompetenci un attieksmi pret klientiem.
1.Vakar (10.janvārī) nosūtot sīkpaku pa LV- darbiniece man paprasīja apmēram 0.50lvl vairāk nekā parsti, jo šāda tipa paku jau esmu sūtījusi vairākas reizes, kad biju izbrīnīta un vaicāju - kapēc tāda atšķirība- darbiniece pieteica, ka drīkst tikai uz aploksnes rakstīt ar melnu vai zilu tinti (biju adresi uzrakstījusi ar zaļu tinti)- vai tad tiešām šo informāciju nevar pateikt uzreiz?
2.Kad minēju, ka mana iepriekšējā vēstule- banderole, ko sūtīju decembra vidū, nav sasniegusi adresātu- darbiniece viegli smīnēja un teica- ā, tā bijāt Jūs kas to vēstuli sūtīja, uz jautājumu, kapēc nav sasniegusi adresātu un kā viņa atcerās manu vēstuli- neko neatbildēja. Arī toreiz mums izveidojās nelielas domstarpības, jo darbiniece lūdza atplēst jau aizlīmēto vēstuli, jo viņai esot aizdomas, ka sūtījumā nav papīra izstrādājums- beigās banderoli pieņēma - bet kā jau minēju līdz adresātam sūtījums nenonāca un uz norādīto atpakaļ adresi arī sūtījumu nesaņēmu. Kur sūtījums palika?

ar cieņu,
D

F

Komentāri (1)

A Alens 02.10.2013

Šī darbiniece, manuprāt, ir topā (domāts ne labākajā nozīmē). Man personīgi negribas ne pie viņas iet, ne kaut ko jautāt. Viņai laiks iet pensijā un adīt zeķes.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes