www.sudzibas.lv Latvijas Pasts 4. Pasta nodaļa

Latvijas Pasts - 4. Pasta nodaļa

Tika sūtīts sūtījums no ārvalstīm, tika apmaksāta muitošana jau pie produkta iegādes. Produktam ienākot Latvijā tas automātiski tika atmuitots un tad nogādāts uz Latvijas pasta (4. Nodaļu) . Problēmas sākās 4. Pasta nodaļas darbībā (kārtējo reizi) . 20.05.2022 sūtījums pēc izsekošanas numura bija nogādāts pasta nodaļai, taču pasta nodaļa neatrada nekādu iespēju mēneša laikā man paziņot par sūtījuma saņemšanu! Tad nu šo pirmdien man zvana no pasta nodaļas un Saka, ja tūliņ neizņešu sūtījumu, tad tas tiks aizsūtīts atpakaļ. Sazvanos ar Latvijas pasta galveno biroju, kura man Saka ka var pārsūtīt uz padomātu, ko arī izdaru. Nākamajā dienā saņemu zvanu no 4. Pasta nodaļas, ka sūtījumu nevar pārvirzīt uz padomātu un to jāizņem nekavējoties. Paskaidroju, ka esmu šobrīd esmu prom un nevaru izņemt, bet pasta nodaļa paziņo, ka viņiem vienalga. Lūgums pārrunāt ar šo konkrēto pasta nodaļu, kā strādāt. Lai šādas lietas vairs neatkārtojas. Liels paldies sievietei, kas bija no Latvijas pasta klientu apkalpošanas, ļoti jauka un centās rast risinājumu.

30.06.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

M

Komentāri (2)

T Tatmak 03.05.2022
Piegāde ar kavējumu

Šodien, 03.05.2022.g. saņemu vēstuli no bankas, kura tika gaidīta februāra sākumā! Uz aploksnes saņemšanas datums ir 07.02.2022. Trīs mēnešus tika piegādāta līdz adresātam Grīvas pr., Ogrē! Vai tā ir normāla darbība?! Kur meklēt vainīgu?!

S Sudzibas.lv Admin 03.07.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes