www.sudzibas.lv Latvijas Namsaimnieks slikts serviss, vājprātīgs bardaks, neadekvāti rēķini

Latvijas Namsaimnieks - slikts serviss, vājprātīgs bardaks, neadekvāti rēķini

Absolūti nekompetents apsaimniekošanas uzņēmums, ar vājprātīgu iekšējo bardaku. Daži fakti:
- Līdz nesenai vēsturei patvaļīgi izmantoja uzkrājumiem paredzēto naudu, nekādā veidā to nesaskaņojot ar dzīvokļu īpašniekiem, atskaites ir jāizsit.
- Regulāri veic nesaskaņotus papildus darbus, kuri tiek iekļauti rēķinos
- Iegūstot skaidrojumu papildus darbiem summas vairs nesakrīt ar tām summām, kas ir piestādītas rēķinos
- Uz jautājumu, kas šādus darbus ir pasūtījis atbildēt nevar, laika gaitā maina atbildes (pārmetas no viena dzīvokļa uz citu). Neskatoties uz to, ka mājai ir nozīmēti vecākie, komunikācijā izmanto terminus "mājas aktīvisti", kas ir pilnīgi citi cilvēki, nekā mājas vecākie.
- Oficiāli rakstītus iesniegumus ignorē līdz brīdim, kad reizi nedēļā piezvana uz klientu atbalsta tālruni un sāk draudēt ar PTAC
- Tad, kad beidzot iesniedz veicamo darbu tāmes, tad tās ir bez detalizācijas, bez skaidriem darbu aprakstiem
- Regulāri kļūdās - laicīgi neatslēdz apkuri pavasarī, nekorekti nolasa mājas gāzes skaitītāju rādījumus, kā rezultātā parādās neadekvātas summas rēķinos (vienu mēnesi siltā ūdens uzsildīšana 2x dārgāka, nekā pārējos mēnešos)
- Uz sapulcēm ierodas negatavi, nespēj atbildēt uz iedzīvotāju jautājumiem, sapulcēs mēdz neko nepierakstīt un pēc tam atsaukties uz to, ka "šis jautājums ir izrunāts sapulcē", lai gan sapulces protokola nav.

Es ticu, ka šeit sūdzību skaits būtu 10x lielāks, ja vien klientiem pēc visa tā vājprāta nebūtu slinkums šeit ienākt un uzrakstīt savas sūdzības.

I

Komentāri (3)

Pilnīgi precīzas sūdzības !Tas pats notiek Ādažos .Nožēlojams virtuālais kantoris .Kas radīts naudas slaukšanai !"Latvijas Namsaimnieks "regulāri bez kvoruma izlieto naudas līdzekļus !

Latvijas Namsaimnieks Pārstāvja atbilde 27.12.2019

Sveicināti, paldies par Jūsu emocionālo vēstuli!
Jāsaka, ka viss izklausās pavisam slikti, nebūs iespējams atbildēt vienā komentārā. Lai sniegtu kvalitatīvus skaidrojumus un risinātu šo situāciju, ierosinu satikties un katru pretenziju izrunāt pa punktiem. Nākamais solis – lūdzu piezvaniet uz mūsu kontaktu centru 21224444 (sarunas tiek ierakstītas un pēc tam analizētas), atstājiet savu kontaktinformāciju, īsu pretenziju aprakstu un darba dienas laikā ar jums sazināsimies. Tai pat laikā aicinām apdomāt iespēju izvēlēt pilnvarotu mājas vecāko, kuram uzticieties un ar kuru varam kompetenti risināt visas problēmsituācijas.

D Dzīvokļa.Īpašnieks 04.03.2021

2021. gadā, Rīgas centrā, Latvijas Namsaimnieka pārvaldītajā mājā situācija nav mainījusies. Nav starpības: zvani nama pārvaldniekam (tie ļoti regulāri mainās) vai pa augstāk rakstītajā atbildē minēto tālruni.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes