LV RU

Latvijas Namsaimnieks - Slikts serviss

Necilvēciska attieksme pret klientiem! 2019. Gada 20. Augustā pēc rīgas ūdens pabeigtiem darbiem apmēram plkst.16.00 namsaimnieks ezermalas ielā 4a mājai nepieslēdza kārsto ūdeni. Rodas jautājums, par ko mājas iedzīvotāji maksā naudu? Ja latvijas namsaimnieka darbinieki nepilda savus darba pienākumus. Zvanot uz klientu apkalpošanas servisu bija saņemta atbilde: "meistars nepaspēja". Atvainojos, ja darbinieks nevar paspēt izdarīt savu darbu savā darba laikā, tad jāstrādā papildus laiks ! Kāpēc mājas iedzīvotājiem jācieš no tā?   kas būtu, ja laicīgi netiks apmāksāts rēķins par dzīvokli? Soda nauda būs ātri pieskaitīta!   tad lai namsaimnieks arī maksā par savām neizdarībām!
Par šis iestādes darbību ir daudz, daudz jautājumu!

21.08.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pc

Komentāri (8)

Tu Turkey901 21.08.2019

Katram uzņēmumam ir savs darba laiks un, ja Jūs gribat, lai Jūsu ēkas pārvaldnieks strādātu 24 h diennaktī, nevis standarta 8 h darba dienu, tad jāalgo 3 reizes vairāk darbiniekus un arī jāmaksā būs apsaimniekošanas maksa 3 reizes vairāk, diez kādu dziesmiņu Jūs un Jūsu kaimiņi tādā gadījumā dziedātu?!

Pc pcjolka 21.08.2019

Iet rūna par to, ka darbinieks NEPASPĒJA izdarīt savu darbu savā darba laika !

Tu Turkey901 21.08.2019

Komunikāciju labošanas darbu pabeigšana nav paredzama un Rīgas ūdens nedod nekādus termiņus!
Ja tā tiek pabeigta īsi pirms darba laika beigām un tikai tad apsaimniekotājs par to tiek informēts, tad, protams, ka viņam darbinieki nesēž bez darba un degunus neurbina, visiem ir savi grafiki un uzdevumi/ dienas kārtība, un "uz sitienu" viņi nevar pamest ieplānotos darbus pusratā un izbraukt uz doto objektu!

Pc pcjolka 21.08.2019

Rīgas ūdens brīdināja par saviem darbiem ! Namsaimniekam vajadzēja ieplānot savu darba laiku tā, lai cilvēki nepaliek bez kārsta ūdens ! Sen jau saprotams, ka Latio namsaimniekam pirmajā vieta ir nauda un tikai pēc tām attieksme pret cilvēkiem !

Vēlu veiksmi Turkey901 !

Tu Turkey901 21.08.2019

Brīdināja, ka būs darbi, bet nebrīdināja, kad tie būs pabeigti, tajā pašā dienā vai nākamajā, vai aiznākamajā, utt.

Falconxd 21.08.2019

Vajadzēja sēdēt 24/7 darbā, un gaidīt laikam, lai nebūtu šādu aprobežotu cilvēku sūdzības.

Mc McGaret 21.08.2019

Tikai rēķinus gan šie māk izrakstīt apbrīnojami precīzi un neatkarīgi no tā cik šiem darbinieki!

Li LidijaLiela 10.09.2019

Kronis visam tas ka 3 mēnešus pēc kārtas nāca viens un tas pats rēķins, vienas un tās pašam lampas tika mainītas un katru reizi divas ārdurvju slēdzenes. Copy-Paste. Zvanot Latvijas Namsaimnieks atbildes nekādas, sūtot e-pastu klusums pat atbildes nesniedza līdz brīdim kad biedrība sāka iesaistīt policiju.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes