LV RU

Latvenergo - Sudzìba

Labdien!
Es gribèju saprast cik tas ir ètiski pret pàrèjiem majas iedzivotajiem,ja vienam dzivoklim ir apt parads 9 tùkstosi euro cik noprotu par elektribu,bet viniem elektriba ir uzdzive notuek gan vakaros gan naktì.kapec citiem cilv citas majas ar paradu tikai 100 euro nosledz elektribu,bet manà maja taa ir norma.
Kapec tadiem netiek noslegta elektriba?

Atbilde no Latvenergo Support 30.10.2017

Labdien!
Katra situācija tiek izskatīta un risināta individuāli. Ņemot vērā, ka Jūsu sūdzība ir par 3. personas elektroenerģijas līgumu, informāciju par norēķiniem un sīkāku skaidrojumu sniegt nevaram.

Papildināts Dg m.nom. 30.10.2017

Tatad noprotu,ka si problèma bùs vèl ilgstosa un neatrisinàsies.attiecibaa uz so konkreto dzivokli un vinu darbibàm policijà ir iesniegts iesniegums un tiks vakti paraksti.
Viss tiks panàkts,lai sajaa dzivoklii sis personas nedzivotu.
Apnicis ar dzerajiem un tusetajiem cinities pa mierigo,ja nesaprot.
Un vel tiek aizsargata persona kurai otro reizi 4 berni ir atnemti.
Jus jau varat man neteikt par 3 personaam,bet risinat so problemu Jus nerisinat,bet auklèjaties ar viniem.

Atbilde no Latvenergo Support 30.10.2017

Kā jau iepriekš minējām, nevarēsim sniegt informāciju vai komentārus par šo personu situāciju, ņemot vērā, ka tā nav individuāli izvērtēta.

Ja radušās aizdomas par nesankcionētu elektroenerģijas lietošanu, patvaļīgi pieslēgtu skaitītāju, aicinām informāciju nodot elektroenerģijas piegādātājam AS ‘’Sadales tīkls’’ - https://sadalestikls.lv/lat/klientiem/klientu_apkalposana/kontakttalruni/

Arī mēs varam izvērtēt situāciju no mūsu puses, bez publisku komentāru sniegšanas, tādēļ iespējams atsūtīt precīzu adresi pārbaudei uz mūsu klientu servisu – klientu.serviss@elektrum.lv

Paldies!

Dg

Komentāri (5)

AndronMc 30.10.2017

Latvenergo varētu nenolaisties līdz tādam "līmenim" un 1kārši vispār neatbildēt uz tādām "sūdzībām".

Ca CastorTroy 30.10.2017

Tieši tā, piekrītu Andronam, priekš kam ielaisties diskusijās ar kādu anonīmu internetā...
Kāda jēga no tādas sūdzības, ja nav vismaz nekādas konkrētas informācijas par māju, kur tas notiek...Lai pievērstu attiecīgo uzmanību šai lietai..
Un ja jau vāc parakstus, sauca policiju, tad loģiski gaidīt kādu tālāko situācijas risinājumu no tas puses.
Vai cilvēks naivi domā, ka kādam var atslēgt elektrību, pēc kādas sūdzības internetā? :)))

Latvenergo, kāpēc jū visu laiku sežāt socialos tiklos. Lūgums apskatīt e- pastu 17,10,2017? līdz šīm brīdim vēl nav atbilde par krapšānu 10 eur

La Latvenergo Support 31.10.2017

Sveicināti! Jautājumā par sūtīto e-pastu, aicinām sazināties ar mūsu klientu servisu - https://www.elektrum.lv/lv/majai/par-mums/kontakti/

Jūs domājat kā gaidīt 14 dienas laikā ir pamazu lai saņēmt atbilde, vēl jāzvanīt? Jūsu ambīcijas maksa kaut ko vai viņi iekļuti rēķinā?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu
SubWay