AtrisinātaElektrum - Absurds

Apmaksājot divas reizes elektrības rēķinu citai personai saņēmu tās personas parādu par elektrību pamatojoties uz civillikuma 1432. Pantu. Persona vairs nemaksāja rēķinu, bet tā kā es biju maksājis, novēla to parādu uz mani. Vai tiešām skaidras naudas iedošana nevis rēķina apmaksa varēja mani pasargāt no šīs parādu piedziņas?

15.03.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Sūdzība veiksmīgi atrisināta driver10001 25.03.2019

Vērsos ar pretenzijām. Atvainojās un teica ka tā ir kļūda. Parādu atcēla. Sūdzība atrisināta.

D

Komentāri (5)

K Klientamnavtaisnība 15.03.2019

Nevar būt. Ar ir maksāts gan par tēti, gan par māsu daudzas reizes - nekādos parādniekos neesmu. Kaut kas nav līdz galam pateikts...

C critical thinker 15.03.2019

pilnīgi neiespējami -- pēc tā, kā te aprakstīts. nē, iespējami, bet tad te tiešām kaut kas noklusēts.

D driver10001 18.03.2019

Re kur ir

K Klientamnavtaisnība 19.03.2019

Tur viss ir aprakstīts, ka turpinājāt maksāt bez līguma pārslēgšanas, kas, kā noprotu, skaitās kā nodibināts līgums. Tātad, labāk nemaksāt par kādu citu...

M Marika Folberga 10.06.2019

Šoreiz bus runa par jūsu darbinieces attieksmi pret klientu,kurš zvana lai uzzinātu sev interesējošo jautajumu,saruna izvērtās skaļos toņos,lidz jūsu darbiniece nometa klausuli .Tad lūk ,cilvēks kurš saņem algu un es klients kurš maksā par jūsu pakalpojumiem,gribētu saņemt adekvāta cilvēka atbildi,ir jāmāk runāt ar klientiem,bet ja Olgai ir problēmas varbut sūtiet pie ārsta.Arī es strādāju ar cilvēkiem,ja klients man maksā tad viņam ir jāsaņem pienācīgi atbilde

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes