Latvenergo - Krapšana

Kā šis kantoris var piedāvāt apdrošināties pret to, ko faktski pašam aŗī vajag pildīt.
Baigais "sviests" sanāk. "Kantoris" kuram maksājam par konkrētu produktu, kuram pirmkārt arī jānodrošina droša slodze uz mūsu patērētāju kontaktligzdiņām, vēl grib paņemt (un paņems arī) maksu par to kas pašiem faktiski ari jānodrošina. Vai tas nav rupjš patērētāju pārkāpums???
Tagad sanāk tā ja man viņu pašu dēl saies "dēlī" mājas tehnika, viņi vienkārši "nomazgās" rokas, jo tu redz nebiji pie viņiem apdrošinājies.

Atbilde no Latvenergo Support 28.11.2016

Vēršam uzmanību, ka par elektroenerģijas piegādi, elektrotīkla uzturēšanu atbild AS “Sadales tīkls”, katra situācija ir individuāli izskatāma.

Kas attiecas uz Elektrum piedāvāto pakalpojumu - klientam tiek piedāvāts papildus pakalpojums par nelielu cenu, kas sniedz iespēju apdrošināties pret dažādām situācijām, tajā skaitā bojājumiem, kas radušies elektrotīkla iekšējā instalācijā. Katram klientam ir iespēja izvēlēties.

Tāpat klienti patur tiesības ar sūdzībām par piegādes kvalitāti, dēļ tas radušiem zaudējumiem vērsties pie piegādātāja AS "Sadales tīkls" un arī šajā gadījumā katra situācija tiek izvērtēta individuāli.

L

Komentāri (3)

L latgola 27.11.2016

H

Ventilators 28.11.2016

Neesmu iedziļinājies (izsūtītajās vēstulēs), bet man šķiet, ka apdrošināšana ir bijusi jau iepriekš, tikai reti kurais to prasīja.

Lielisks bizness, bankas arī varētu piedāvāt klientiem apdrošināties pret bankas maksātnespējas risku. Tele2 pret zonas pazušanas risku.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes