www.sudzibas.lv Latvenergo Atsledza 3 bērnu mātei

Latvenergo - Atsledza 3 bērnu mātei

Daudz bērnu ğimenei (skolēniem)atslēdza elektrību pārs dienas atpakaļ (tumšākajā mēnesī) oktobrī parāds 100eur pa daļām maksājās atnāca, izslēdza es sagriezu pirkstu palodze asinīs visa grīda bij asinīs, paldies dieviņam ka upuri nebij mani bērni e-klase nav pieejama pagaidām tēreju naudu uz telefona uzlādi.

Atbilde no Latvenergo Support 10.10.2017

Labdien!

Atvainojamies par šo pieredzi, taču aicinām ņemt vērā, ka līguma nosacījumi paredz regulārus maksājumus par elektroenerģijas patēriņu, ja tāds ir bijis.

Ikviens klients ir laipni aicināts sazināties ar mūsu klientu servisu Elektrum, lai vienotos par rēķinu apmaksas pagarinājumu, maksājumiem pa daļām. Gadījumā, ja šādas vienošanās netiek pildītas, kā pēdējais solis no mūsu puses ir pieprasījums elektroenerģijas atslēgšanai, kurš nav tūlītējs, bet ietver garāku risinājuma periodu un līgumslēdzējs tiek par to informēts.

Aicinām atkārtoti sazināties ar mūsu klientu servisu, lai saņemtu informāciju risinājumam par skaitītāja pieslēgšanu.

Klientu serviss:
https://www.elektrum.lv/lv/majai/par-mums/kontakti/

B

Komentāri (20)

S Sieviete 123 09.10.2017

Priekškam tad dzemdē tik daudz bērnus,ja nevari viņiem dot to mazāko? Bērni nau vainigi,ka māte nevar samaksat par elektrību! Kauns!

C critical thinker 09.10.2017

Lūdzu, sakiet, ka šis ir joks

smejiesvesels 10.10.2017

E klase nav pieejama, bet sūdzības pieejamas? Interesanti. Domājams, ja ğimenei ir maznodrošinātā statuss, tad elektrības maksājumus soc palīdz veikt. Cita lieta ja ğimenei ir tikai slīmestu un vienkārši nemaksātāju statuss, tad paši vainīgi...

Оккупант 10.10.2017

Cik ilgi jūms ir parāds?

A Azik99 10.10.2017

Apzinoties, ka šādu iedzīvotāju šeit kļūst aizvien vairāk, bail domāt par šīs valsts nākotni. Neizglītotu parādnieku bars, kuri paši nav pat par sevi spējīgi parūpēties...

Dainis 10.10.2017

Jūs laikam bērnībā nemācija pateikt nē..

C CastorTroy 10.10.2017

Tas ir tā pati "māte", kura jau sūdzējās delfos?
Tur jau uzdeva jautājumu, vai 3 bērnu mātei ir atļauts nemaksāt par elektrību un Latvenergo izdarīja kaut-ko prettiesisku atslēdzot neapmaksātu pakalpojumu?

Оккупант 10.10.2017

Klientu ērtības lūgums uzradīt cik maksa jūsu varda "Atvainojamies"?
Līdz šīm brdīm nav vēl saņēmts atbilde un paskaidrojums kāpēc man bija uzstādīts soda nauda 5 eur ar kapeikam. Šeit es redzu kā raksta kaut kāds eņģelis no LATVENERGO. Cēros kā atbilde nav jāgaida tik ilgi.

K Katrīna 10.10.2017

Man ari bija tada situacija ka biu parada Latvenergo. Tikai tas piedavajums atmaksat pa dalam nav isti pa dalam, jo vini liek samaksat paradu divas dalas, kas ari isti nav pareizi. Un sarunat ar viniem ar neko jedzigu nevar. Vienigais ieteikums ir pieslegt tet lattelecom. Rekini man ar nez kapex u pusi mazaki nak.

L Latvenergo Support 10.10.2017

Lai saņemtu skaidrojumu un informāciju par izpildes termiņiem, aicinām zvanīt 80200400.

Оккупант 10.10.2017

17,08,2017; 19,08,2017; 30,09,2017; 05,09,2017 bija aizsūtīts pretenzija par to kā visas atbildes ir dažādi cipari un lūgums aizsūtīt vienu pareizu atskate. Līdz šīm brīdim nav saņēmts. Kāpēc man jāzvana un par ko tieš prasīt? Man nav laika lai viņu terēt uz dauniem lai kaut ko paskaidrot. Uzprasiet savam vēcakiem kāpēc jūsu galvā ir tūkša un bez sapratīšana. Laikam bija ļoti laba bērnība bez trešo personu.

S sidzha 10.10.2017

Kur ir noteikts,ka bernu skaits dod atlaides vai tiesibas nemaksat par pakalpojumu? Varbut si sieviete par velti slaucis setu vai izmazgas kapnutelpu? Domaju,ka ne. Neviens par velti negrib stradat. Tapec uzskatu,ka si sudzmane ir loti nekauniga,kas boja telu par daudzbernu gimenem!

Likumsargs 10.10.2017

Cilvēki mīļie, kad jūs sāksiet domāt ar galvu?
Kāpēc savu neizdarību dēļ mēs esam gatavi vainot jebkuru, tikai ne sevi?
Kāpēc dramatizējam situāciju?
Atbildiet, kāda starpība pensionārs vai skolnieks? Atslēdza elektrību skolniekiem! Ha, jāsmejas! Nevis skolniekiem, bet gan klientam, kurš nemaksā par saņemto pakalpojumu un nevajag dramatizēt, ka skolniekiem atslēdza! Vainīgi ir vecāki, kas nemaksā par pakalpojumiem! Spriežot pēc šīs sūdzības teksta, tad mammai pašai labi, ja pamatskolas izglītība un tā pati nepabeigta! Ko var gribēt no šādiem vecākiem? Ko šādi vecāki var dot saviem bērniem?
Lūk arī aug analfabētu un parādnieku paaudze! To, ka vajag strādāt un pelnīt pat nedomā! Šādi cilvēki uzskata, ka par viņiem ir jāgādā valstij!

L Latvenergo Support 11.10.2017

Sveicināti!

Piedāvājam atbalstu gan daudzbērnu ģimenēm, gan personām ar 1. grupas invaliditāti, gan trūcīgām un maznodrošinātām personām.

Informācija šeit - https://www.elektrum.lv/lv/majai/klientiem/atbalsts-norekiniem-par-elektribu/

Kā jau iepriekš minējām, ikviens klients laipni aicināts sazināties ar Elektrum klientu servisu, lai izskatītu individuālu situācijas risinājumu.

Оккупант 11.10.2017

После того как были выставлены штрафные проценты в размере 5,59€ Неоднократно уже было написано претензии от 07,08; 19,08; 30,08; 05,09 о том что цифры расходятся с просьбой дать один конкретный ответ где будут указаны хотя бы номера счетов. однако на данный момент просьбы игнорируются. и вот опять 05,10,17 получено смс от Latvenergo о сумме оплаты 10,10,17 в течении дня была сделана оплата. Утром на е-почту пришло 10,10,17 о том что долг уже в два раза больше. Штрафные проценты на данный момент сотавляют опять 5,30 €. Вопрос:
1.это борьба с теми кто не знает или не может перевести слово parads в смс?
2. Желание доказать что незнание гос.языка должно быть наказано
3. Может ли человек претендовать, благодаря которому была переведена смска об оплате, претендовать на некий бонус?
Чтобы делать вовремя оплату и не отключали свет, не иметь дело с вашими третьими лицами надо понять чем вы думаете, как вы думаете. Это же целая система.

L Latvenergo Support 11.10.2017

Diemžēl detalizētu skaidrojumu uz Jūsu jautājumiem, neredzot izvēlēto produktu, līguma situāciju, rēķina apmaksas nokavējuma procentu aprēķinu nevarēšu sniegt publiskajā telpā, taču, lūdzu, ņemt vērā, ka mūsu klientu serviss nav vēlējies Jūs aizskart un mūsu nolūkos nav iegūt maksājumus, kuri ir pret līguma nosacījumiem.

Ņemot vērā, ka jautājums par maksājumiem aktuāls, lūdzam, zvanīt 80200400 vai rakstīt [slēpt]@elektrum.lv

Оккупант 11.10.2017

Lūgums apskatīt savu e-pastu 07,08 ; 19,08; 30,08; 05,09; 11,10; ne bēt sežat socialos tīklos

д Джонни 11.10.2017

Отношения с Латвэнерго / Электрум возможны только одним способом - заключить договор оплаты электричества, потреблённого по факту. В конце каждого месяца снимайте показания счётчика и подавайте их на сайте. Это несложно и быстро. Таким образом, вы будете платить только и исключительно за то, что потребили. Все остальные виды договоров Электрум представляют собой рулетку, в которой выигрыш бывает только у казино. Когда я заключал договор, вариант "по факту" тщательно утаивался как самый якобы невыгодный для клиента. На самом деле, он невыгодный только для самого Электрума. А вот все эти дополнительные поборы для них как раз-таки очень выгодны.

Оккупант 11.10.2017

Чтобы мне платить по факту - мне надо перепрыгнуть через канаву, пролезь через крапиву, кусты ещё какой-то хрени и только тогда я достигну заветного ящика, который я буду откручивать и закручивать под шелест крапивы по ногам.

MacBeton 12.10.2017

Pretīgi ka tādi analfabēti vairojas. Sen vajag likumu kas aizliedz tādiem vairoties.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes