Latvenergo - Apkalpošana
Labdien, 
Pacietības mērs ir beidzies! Ar šo uzņēmumu man ir īpaši ilgas attiecības, un es tiešām esmu pacietīga, un tiešā nozīme saprotu, ko nozīmē darbs ar klientiem. Bet kad operators otrā klausules galā sāk ņirgaties tad tas tiešam pāriet pāri visām robežām. Metiet klausuli nost, ja atbild Aivars Kalniņš. Laipnības līmenis 0, palīdzības iespējas un konsultācija līmes arī 0. Tādam cilēkam jāstrādā centrālajā tirgū nevis klientu apkalpošnas dienastā.
Ar cieņu
			
			
			Atbilde no 
			
			
		
            
            Latvenergo Support
            
        
		
		
		
		29.03.2017
		Labdien! Paldies par sniegto informāciju, pārbaudīsim un izvērtēsim Klientu servisa komunikāciju, veiksim pārrunas ar minēto darbinieku.
Komentāri (1)
Tkj izvēlies tet.lv un miers mājās. Nav ko ar to padomju mantojumu ielaisties.