www.sudzibas.lv Latvenergo Nepieslēdz elektrību ja līgums ir noslegts

Elektrum - Nepieslēdz elektrību ja līgums ir noslegts

Elektrum nepilda klientu prasības pa elektrības pieslēgumu jo mēs zvanījām sorit teic ka pieslēgs bet neka ilgi jāgaida ka viņi strāda pilnīgi jāludzas viniem ligums ir noslēgts un viss sakrit pareizi bet elektrum stiepj gumiju un neko nedar dzer kafiju ed kukas fot ko viņi dar.

27.08.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (4)

L Latvenergo Support 27.08.2019

Labdien!
Pēc elektroenerģijas līguma noformēšanas, nekavējoties informāciju nosūtām AS Sadales tīklam. Saņemot mūsu paziņojumu, AS Sadales tīkls veic skaitītāja pieslēgšanu rindas kārtībā. Aicinām ņemt vērā, ka pieslēguma atjaunošanas process un skaitītāja pieslēgšana nav mūsu kompetencē. Lūdzam sazināties ar AS Sadales tīkls pa tālruni 8403, lai precizētu aktuālo statusu.

Entuziasts 27.08.2019

Kāda jēga no līguma, ja cilvēkam nav elektrības.
Un vispār jums ne šeit uz komentāriem atbildēt, bet gan meklēt veidus kā uzlabot jūsu sniegtā pakalpojuma kvalitāti.

N Noboby 27.08.2019

Tad Tev ir tiesības nemaksāt par dienām kad nav pieslēgts

D Dachuk28 17.02.2020

Es gan nesen aizgāju no latvenergo, bet parasti viss bija korekti un samērā ātri

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes