Elektrum - Krāpšana

Labdien!

Iepriekšējos gados bija veikti izlidzinājuma maksājumi par elektrību. Rodas pārmaksa (ap 222 EUR). Janvāri piezvanija ELEKTRUM darbiniece un informēja, ka pašlaik ir apreķināta jauna izlidzinājuma maksājuma summa, un vai par 2016 gadu decembri es velos samaksāt, vai pieturēt naudu no pārmaksatas summas, izvēlejos lai naudu par decembrī paņēm no pārmksas.

Atnāca jauns izlīdzinājuma maksājuma grafiks, kur par 0kwh ir jāmaksa 3,87 EUR (pārvades un sadales pakalpojumi). Aprīlī pārslēdzos uz to ka katru mēnesi nododu skaitītāja radītājus un katru mēnesi saņēmu rēķinu par izlietotu elektrību.Maijā saņēmu rēķinu par aprīli, protams bija 0 EUR, bet ir ierakstīts ka no pārmaksātas summas samaksāju 4.32 EUR (nokavējuma procenti par maksājuma kavejumu), šeit gribu atgadināt, ka man ir pāraksa 222 EUR. Zvaniju ELEKTRUM, paskaidroja, ka tas ir par decembra nesamaksātu rēķinu.

Ko darīt nezīnu, uzskatu to par krāpniecisko metodi:

Pirmkārt, kurā bankā es varu paņēmt 222 EUR, un bankai katru mēnesi rakstīt rēķinu par 3,87 EUR (par pakalpojumiem, ka esmu no viņem paņēmis naudu)? Sanāk tā, ka ELEKTRUM ir brīva nauda apgrozījumam, par kuru nav jāmaksa ne procentus, bet viņi vēl raksta rēķinu par kaut kādiem pakalpojumiem, par kuriem jau bija samaksāts. Jā cilvēks jau samaksāja par elektrību (mana gadījuma pārmaksa), kada vēlna ir jāraksta papildrēķinus par kaut kādiem pakalpojumiem, man KWH baigi dārgs sanāk.

Otrkart, jā ir pārmaksa, avansa maksājums, kāpēc ir jāmaksa nokavējuma procentus par maksājuma kavejumu? Teoretiski man ELEKTRUM ir jāsamaksa izlidzinājuma maksājumu par decembri, bet jau janvāri bija zināms, ka man ir pārmaksa, un viņu darbiniece man zvanīja jautāju, ko es gribu darīt ar pēdējo maksājumu par 2016 gadu, visu sarunājam, bet nē sanāk, ka viņi krāpnieki. ELEKTRUM redz, ka ir pārmaksa ir pārāds, kāpēc nevār pārādu sēgt no pārmaksas?

Ko darīt šaja situācija, var kaut kas ieteikt kaut ko? Paldies.

Atbilde no Latvenergo Support 10.05.2017

Labdien!

Aicinām vērst uzmanību, ka katra situācija ir individuāla.

Lai izskatītu šo situāciju rūpīgāk un detalizētāk, lūdzam Jūs atkārtoti sazināties ar mūsu klientu servisu Elektrum šeit - https://www.elektrum.lv/lv/majai/kontakti/ vai sociālajos tīklos:
www.facebook.com/ElektrumLV/
www.draugiem.lv/elektrumlv/
www.twitter.com/ElektrumLV

W

Komentāri (8)

C critical thinker 11.05.2017

vispār neko nesapratu

S Stenlijs 11.05.2017

Tāda arī ir Elektrum izlīdzinātā maksājuma būtība, lai neviens neko nesaprastu. Pārgāju uz Lattelecom un miers mājās.

L Latvenergo Support 11.05.2017

Labdien!

Katram klientam ir iespēja izvēlēties sev piemērotāko Elektrum produktu un ērtāko norēķinu metodi. Klientu ērtībām šobrīd piedāvājam klientiem izmantot Izlīdzinātā maksājuma barometru un pārbaudīt, vai izlīdzinātā maksājuma summa atbilst patēriņam objektā.

https://mans.elektrum.lv/lv/majai/izlidzinata-maksajuma-barometrs/

Tā kā katra situācija ir individuāla, tad jautājumu un neskaidrību gadījumā vienmēr laipni aicinām sazināties ar mūsu klientu servisu. https://www.elektrum.lv/lv/majai/kontakti/

S Stenlijs 11.05.2017

Domāju, ka krāpniecība tā gluži nav, jo pārtēriņš ir par izlietoto elektrību nevis papildpakalpojumiem. Latvenergo(Elektrum) nenodrošina pārvades pakalpojumus līdz ar to tas nav ietverts maksā par izlietoto elektrību, pie tam maksa par pieslēgumu ir ieviesta vien no 1. augusta. Dīvaini vien, ka LE čakarē sev reputāciju sarežģījot vienkāršas lietas, kāpēc gan tiešām nevarētu piedāvāt novirzīt no uzkrājuma. Lai gan kaut kas līdzīgs tagad notiek arī SEB bankā, kur maksa par kredītkarti vairs netiek atvilkta no kredītkartes konta pat ja tur ir atlikums, jo redz tā esot klienta nauda, lai gan kāda vēl klienta nauda var būt bankas izsniegtā kredītkartē.

A Artūrs Manukins 05.07.2017

Man ir tāda pati situācija un nesaprotu ko lai tagad dara, unākošjam gadam vēl palielina to izlīdzināto maksājumu zinot to cik tiek patērēts, nesaprotu kas ellē vispār tur notiek. Tiešām jāmeklē citi pakalpojuma sniedzēji.

L Latvenergo Support 06.07.2017

Labdien!

Katrs klients ir laipni aicināts sazināties ar mūsu klientu servisu, lai saņemtu detalizētu skaidrojumu par Izlīdzinātā maksājuma pārrēķinu.

Šeit atradīsiet noderīgas atbildes par veikto pārrēķinu:
https://www.elektrum.lv/lv/majai/jautajumi-un-atbildes/par-izlidzinata-maksajuma-parrekinu/

Gadījumā, ja neizdodas noskaidrot nepieciešamo atbildi, šeit saziņas iespējas:
https://www.elektrum.lv/lv/majai/par-mums/kontakti/

E eternity8 23.01.2018

Man ar tā bija.
Nopirkām dzīvokli, noslēdzam līgumu ar Sadales tīklu un Elektrum.
Atnāca elektromontieri piefiksēja skaitītāja rādījumus. Viss, maksājam izlīdzināto 17 eirikus, pēc tam atnāca vēstule par to,ka mūsu patēriņš (augustā) krāsi pieauga. Mēs atņemam no augusta rādījumiem tos fiksētos, aprēķinājām, ka ar esam pārmaksājuši 700 kWh. (visu OIK un sadales tīkla pakalpojumus iekļāvām). Klientu centrā mums sastatīja to, ka es augustā izmantoju sildītājus, jo tie esot baigi jaudīgi. Tas fakts, ka augustā bija ļoti karsts laiks nevienu neizbrīnīja. Sanāk, ka klienta centra darbinieces labāk zin, ko es daru savā dzīvoklītī. Bet pēc tam, pēc savas neatkarīgās ekpertīzes, es sapratu, ka ar mana maka palīdzību Elektrum atguva iepriekšēja īpašnieka parādus par elektrību. Rezultāts: man atviegloja dzīvi uz 1 mēnesi, mans patēriņš ir 100 kWh, bet parējos 600 kWh?

Otrs gadījums,kad Jūs pārmaksājāt par elektrību un pēc tam to objektu nepieciešams atslēgt no līnijas. Neviens "Latvenergo" darbinieks man nepiedāvāja to naudu izmaksāt vai pārcelt uz citu objektu.

Un pēdējais, trešais, gadījums, pēc cilvēka nāves raksta tam vēstuli par elektroenerģijas padeves atjaunošanas iespēju, ja 1 mēneša laikā nomirušais var griezies Elektrum-ā, tad viņam pieslēgs to elektrību!

L Latvenergo Support 24.01.2018

Labdien!

Aicinu sazināties ar mūsu klientu servisu Elektrum, jo šī situācija ir jāizskata individuāli. Kontakti ir pieejami šeit - https://www.elektrum.lv/lv/majai/par-mums/kontakti/

Pie līguma slēgšanas klients tiek informēts par rādījumu ar, kuru tiek uzsāktas līgumattiecības. Ja ir iesniegts pieņemšanas nodošanas akts, tad līguma tiek atzīmēts aktā norādītais skaitītāja rādījums. Ja pieņemšanas akts netiek iesniegts, tad līgums tiek slēgts ar pēdējo apmaksāto rādījumu.

Klientam vienmēr ir iespēja pieteikt pārmaksas atgriešanu kontā vai pārattiecināšanu uz citu līgumu. Visa informācija pieejama šeit - https://www.elektrum.lv/lv/majai/klientiem/iesniegumi/naudas-parattiecinasanai-atmaksai/

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes