Lateko Līzings - Komunikācija

Не советую связываться с этой компанией. К сожалению, в ней работают грубые сотрудники. Давно являюсь их клиентом, всегда платил вовремя по счетам, и решил написать на э-почту - возможно ли как-то оформить небольшую скидку. Через какое-то время мне перезванивает недовольная дама, накидывается со словами "какая скидка, вы договор подписали". Дальше начала говорить что-то там в духе "идите в магазин", но уже не дослушал, поскольку от неприятного общения просто положил трубку. Теперь подумываю разорвать отношения с этой, извиняюсь, г*внокомпанией. Как оказалось, просто написать "извините, не можем" нельзя, понадобилось позвонить и лично высказать в грубой форме... Я уже молчу о том, что работник заведения должен был начать общение на латышском, и уже потом, если клиент и операторы не против, перейти на другой знакомый язык общения.

23.01.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

A

Komentāri (4)

Dusmīgais Ainārs 23.01.2023

Vai es pareizi saprotu ka noslēdzāt līgumu, un pēc tam prasāt atlaidi ?

Ar tādu pašu loģiku var uzrakstīt VID un pieprasīt atlaidi jo esat taču ilgs viņu klients .

A apklvdz 23.01.2023

Runa neiet par loģiku. Ta ir mana privāta darīšana. Dažas kompānijas ciena savus pastāvīgus klientus (kuri normāli pilda savas saistības protams), un dažreiz var sarunāties par izdevīgākiem nosacījumiem, izdarot līguma grozījumus. Tā dara arī kompānijas savā starpā. Tas ir normāli. Es piedāvāju/paprasīju. Tas neatceļ līgumu un nemaina nosacījumus. Līgums turpina izpildīties. Bet runa iet par apkalpošanas kvalitāti. Es ka klients maksāju naudu. Viņi dzīvo uz maniem maksājumiem. Es kā klients varu vienkārši pāriet pie citas kompānijas, un viņi pazaudēs peļņu. Tāpēc normālas kompānijas ciena labus klientus. Bet šeit nav šī situācija. Pēc mana lūguma kompānija nespēja atbildēt aptuveni "paldies par lojalitāti, bet atvainojiet, mēs nevaram piedāvāt to un to, bet varam to un to". Sanāca vēl labāk. Bija uzrakstīts e-pasts, bet operatorei sagribējās piezvanīt un rupjā formā pateikt visu ko viņa domā. Tā nav apkalpošanas kvalitāte, par kuru esmu gatavs maksāt savu naudu. Un brīdinu visus citus, ka labāk nesaistīties ar šo kompāniju, jo klienti viņiem nav vajadzīgi, personāls ir vienaldzīgs un rupjš.

Dusmīgais Ainārs 23.01.2023

Piekrītu ka komunikācija no viņu puses nebija pareiza un tā nevar komunicēt ar jebkuru klientu , bet tomēr par līguma nosacījumiem ir jāvienojas pirms dokumentu parakstīšanas , tas tomēr ir saistoš dokuments ar kuru abas puses apstiprina savu piekrišanu līgumā norādītajām saturam .

L LATEKO LĪZINGS 25.01.2023

Labdien,
AS LATEKO LĪZINGS informē, ka ar sūdzības iesniedzēju ir panākta vienošanās un sūdzība ir atrisināta. AS LATEKO LĪZINGS augsti vērtē savus lojālos klientus un vienmēr gatava sadarboties ar tiem, savukārt klienta sūdzībā minētais darbinieces komunikācijas stils un sniegtā informācija neatbilst AS LATEKO LĪZINGS iekšējai uzņēmuma politikai un atbilstošā darbiniece tika saukta pie atbildības.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes