Kurši - Nemaina nekvalitatīvu preci un neatgriež naudu
Vēlējos iegādāties jaunu portatīvo kondicionieri BOMANN 6061. Veikalā konsultanti ieslēdza izpakotu kondicionieri, kuru likās demonstrēja bez kādām priekšzināšanām par šo iekārtu. Apmēram pēc pusstundas likās ka kondicionieris sāka darboties un pūst aukstāku gaisu. Konsultanti piedāvāja iegādāties citu kondicionieri, kurš nebija izpakots. Izpakojot kondicionieri mājās un vadoties pēc instrukcijas un testējot to 5 stundas, tas nedarbojās un aukstu gaisu tā arī nepūta. Nākamajā dienā ierodoties vaikalā ar bojāto kondicionieri, netika dota iespēja atgriest preci un saņemt atpakaļ naudu, vai apmainīt pret citu strādājošu kondicionieri, tikai iespēja nosūtīt uz servisu un gaidīt līdz 15 d.d. un tad saņemt atbildi. Un tā var palikt bez preces un naudas un pēc 3 nedēļām droši vien karstumi beigsies un šāda veida sezonāla prece nebūs vajadzīga. Nepatīkami, bet fakts.
Pievienot komentāru