Kafijas Draugs - Krāpšana

03.07.22. Veicu pasūtījumu 2 par 1 cenu. Veicu apmaksu. Saņēmu pasūtījumu, viss bija kārtībā. 15.07.22. Veicu tādu pašu pasūtījumu. Apmaksāju. Kad saņēmu pasūtījumu atklāju ka divu vietā ielikta tikai viena kafija. Zvanīju kafijas draugs. Darbiniece uzstāja ka es neesmu pareizi noformējis pasūtījumu. Neesmu norādījis pareizo kafijas skaitu. Samaksāju es pareizi. Pirmajā reizē viss bija kārtībā, tāpat rīkojos arī otrajā radās problēma. Sarunu nepabeigusi darbiniece nometa klausuli, kaut gan viņai personīgi nekā slikta nepateicu, kaut gan darbiniece bija ļoti nelaipna. Rakstīju e-pastu. Atrakstīja ka uzmanīgi jālasa akcijas noteikumi. Atbildēja ka ejot man pretim, kafiju atdošot, tikai man jāveic vēl viens pasūtījums, jāapmaksā sūtījuma izmaksas. No 39 eur tas ir bezmaksas. Pirmajā reizē kolēģe esot izlabojusi, tad kāpēc nav izlabojusi otrajā pasūtījumā. No nekā rada problēmas. Esmu pensionāre. Savu vainu neredzu. Samaksāju kā kā pienākas. Veikt vēl vienu pasūtījumu man nav līdzekļu...

20.07.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (1)

E Ewa777 20.07.2022

Kāpēc Kafijas drauga darbiniekiem būtu jālabo Jūsu pasūtījuma kļūdas? Ne visiem klientiem vajag tās 2 pakas kafijas.Kā Kafijas drauga darbinieki varēja pirms šīs sūdzības zināt,ka esat pensionāre? Esiet uzmanīgāka.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes