www.sudzibas.lv Kafijas Draugs Krāpšana un slikts serviss

Kafijas Draugs - Krāpšana un slikts serviss

Sūdzība par sia “kafijas draugs” (reģ. Nr. 40103774377) negodprātīgu komercpraksi un patērētāju strīdu risināšanas komisijas lēmuma nepildīšanu.
​vēlos informēt sabiedrību par sia “kafijas draugs” klaji negodprātīgo un neprofesionālo attieksmi, kas robežojas ar krāpniecību, kā arī par uzņēmuma atteikšanos pildīt Latvijas republikas institūcijas – patērētāju strīdu risināšanas komisijas (turpmāk – komisija) – lēmumu.
​situācijas hronoloģija:
​2024. Gada 30. Decembrī es sia “kafijas draugs” veikalā iegādājos kafijas automātu par summu 1139,00 eur. Jau uzreiz pēc pirkuma, atgriežoties mājās, tika konstatēts, ka precei ir acīmredzams rūpniecisks defekts.
​nekavējoties pēc svētku brīvdienām, 2025. Gada 2. Janvārī, es sazinājos ar veikalu, lai informētu par problēmu. Pēc tam es nogādāju bojāto preci atpakaļ uzņēmumam.
​pēc preces nodošanas sākās ilgs un nogurdinošs process, kura laikā uzņēmuma pārstāvji sistemātiski ignorēja manus zvanus un e-pastus. Es tiku turēts pilnīgā neziņā par situācijas attīstību.
​pēc ilgstošas klusēšanas un manas neatlaidības uzņēmums beidzot atzina, ka kafijas automātam patiešām ir defekts. Tā kā nepieciešamās rezerves daļas piegāde aizkavēsies, man tika piedāvāts cits, tāds pats kafijas automāts apmaiņai.
​ņemot vērā uzņēmuma reputāciju, manu personīgo negatīvo pieredzi un pilnīgu uzticības zaudēšanu šim komersantam, es no piedāvātās maiņas atteicos un, pamatojoties uz savām likumīgajām tiesībām, pieprasīju atgriezt par nekvalitatīvo preci samaksāto naudu.
​man par milzīgu pārsteigumu un sašutumu, sia “kafijas draugs” manā likumīgajā prasībā atteica, tādējādi liekot man vērsties patērētāju tiesību aizsardzības centrā (ptac) , lai aizstāvētu savas tiesības.
​komisijas lēmums un tā ignorēšana:
​pēc lietas izskatīšanas, 2025. Gada 2. Oktobrī, patērētāju strīdu risināšanas komisija pieņēma lēmumu, ar kuru tā apmierināja manu prasību un uzdeva sia “kafijas draugs” atmaksāt man par preci samaksāto naudas summu 1139,00 eur apmērā.
​taču pat ar šo oficiālo lēmumu manā rīcībā cīņa nav beigusies. Sia “kafijas draugs” turpina klaji ignorēt gan mani, gan komisijas lēmumu. Uz maniem rakstiskajiem aicinājumiem izpildīt lēmumu uzņēmums atbild ar absurdiem aizbildinājumiem, ka tā vadītājs krišjānis rēķis it kā esot komandējumā un man ir jāgaida viņa lēmums. Tas ir nepieņemami, jo uzņēmuma pienākums ir nodrošināt savu saistību izpildi neatkarīgi no atsevišķu darbinieku prombūtnes.
​kopš 2025. Gada janvāra sākuma esmu palicis gan bez naudas, gan bez funkcionējoša kafijas automāta.
​secinājums:
​kategoriski neiesaku nevienam sadarboties ar sia “kafijas draugs”. Šis uzņēmums demonstrē pilnīgu necieņu pret klientiem un Latvijas republikas likumiem. Es turpināšu aizstāvēt savas tiesības visiem likumā paredzētajiem līdzekļiem, lai atgūtu savu naudu. Ceru, ka mana pieredze pasargās citus no šiem negodprātīgajiem komersantiem.

4 st atpakaļ

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Papildināts Rolands.G 4 st atpakaļ

Papildus vēlos vērst uzmanību uz faktu, ka pārvaldītajā tīmekļa vietnē www.kafijasdraugs.lv jau ilgstoši (gandrīz gadu) nav pieejama sadaļa "Pirkuma Noteikumi" (https://www.kafijasdraugs.lv/?page_id=26188).

Šādas informācijas nepieejamība ir uzskatāma par rupju Latvijas Republikas normatīvo aktu pārkāpumu patērētāju tiesību aizsardzības jomā. Šis apstāklis liedz pircējiem iespēju iepazīties ar distances līguma noteikumiem pirms pirkuma veikšanas, kas var kalpot par pamatu visu šajā periodā veikto darījumu tiesiskuma apstrīdēšanai.

R

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus