LV RU
www.sudzibas.lv Just 5 Bojājums, slikts serviss

Just 5 - Bojājums, slikts serviss

Otrdien iegādojos jaunu telefonu just5 showroomā. Viss forši, saku paldies, dodu naudiņu, eju atpakaļ uz darbu pakot ārā. Diemžēl telefons izrādījās brāķēts, negāja aizmugurējā kamera, tāpēc jau nākošajā dienā nesu to atpakaļ ar domu, ka man taču to vajadzētu samainīt pret jaunu. Tomēr showroomā mani nosūtīja uz servisu, sakot, ka tā ir programmatūras vaina un to var labot servisā. Es gan norādīju uz to, ka vēlos jaunu preci, nevis jaunu labotu, bet tas neesot iespējams. Nu neko... Jautāju, kad ir ātrākais kad varu saņemt salabotu telefonu, servisā atbildēja ātrākais esot dienas laikā. Pieņemot, ka just5 tomērs strādā klientu interesēs un to darīs kā solīts pēc iespējas ātrāk, gāju uz darbu un gaidīju epastu. Epastu nesaņēmu... Arī nākošajā dienā un nākošajā... Pārbaudot servisa statusu just5 mājas lapā redzu, ka telefons salabots jau 10.00 no rīta taču, nekādu ziņu neesmu saņēmusi un ir jau 17.00 vakarā. Mēģināju sazvanīt servisu, kas nemaz nav tik vienkārši, nodomāju, jocīgi, pēc sestās zvanīšanas reizes pienāk sms, ka viņi nevarot pacelt, bet labprāt saņemtu ziņu info epastā vai sms veidā. Tā kā epastu jau viņiem biju sūtījusi pirmajā, dienā, kad nesaņēmu jaunu telefonu, zināju, ka arī uz to viņi neatbild, tāpēc nolēmu sūtīt sms. Protams, man atbildēja, ka telefons gatavs un to varu doties saņemt. Atvieglota, ka murgs beidzot būs galā devos pakaļ savam jaunajam labotajam telefonam. Meitene servisā sniedz man telefonu, es jautāju - kas bija par vainu vai tā ražotāju vaina un kas tika darīts. Uz ko es saņēmu atbildi, ka programmatūra ir atjaunota un viss kārtībā. Es vēlreiz jautāju vai tā bija viņu vaina un vai es varu saņemt jaunu. Uz ko meitene atbildēja, ka speciālistu slēdziens ir speciālistu slēdziens... Nu ok, jautāju vai var ieslēgt un pārbaudīt, meitene to izdara, iedod man to rokās, es ieslēdzu kameru un, protams, tā nestrādā. Dusmās saku, ka gribu jaunu telefonu un viss. Man iedeva uzrakstīt iesniegumu par vēlmi pēc jauna funkcionējoša telefona par ko esmu jau samaksājusi naudu. To, protams, es nevarēju saņemt uzreiz un tā kā bija piektdiena, tad to varēšu saņemt pirmdien. Biju ļoti dusmīga, ka kārtējo reizi jācieš dēļ viņu neizdarības, prasīju vai varu saņemt atpakaļ naudu uz ko man atbildēja, ka kopš 2016. Gada tādiem un tādiem grozījumiem, tas vairs neesot tik vienkārši. Gāju pirmdien ar domu, ka nu visam šim murgam vajadzētu beigties, esmu gatava saņemt jauno telefonu un nekad tur vairs neatgriezties, cerībā, ka jaunais telefons nokalpos kaut gadu. Bet nekā, izrādās man ir jāgaida kārtējais epastiskais paziņojums, kuru nav zināms vai kādreiz izsūtīs, un ka telefos atkal aizvests uz diagnostiku, kur nav zināms vai meistari vispār to telefonu rokās paņem un man iesniegums par jaunu telefonu nav apstiprināts. Šobrīd ir 17.23 un diez vai šodien (pirmdien) saņemšu jaunu telefonu kā tika solīts piektdien un šodien. Man nav skaidrs kā var nepacelt telefonu vai nosūtīt epastu par salabotu telefonu, ja jau ieejot ir skaidrs, ka servisā notiek seriāla friends seanss. Nav arī skaidrs cik ļoti briesmīgam ir jābūt servisam, lai visa šī procesa laikā nesaņemtu nevienu “atvainojamies par sagādātajām neērtībām”.

Ev

Komentāri (4)

Dainis 13.02.2018

Es jūsu vietā neliktu lielas cerības uz telefonu, kas maksā 126 eur ..

Jānis 13.02.2018

Kāds vispār vēl pērk tos Just5 ķīniešu brīnumus?

Sigita Bronze 16.02.2018

Samsung galaxy S5 - labākais telefons. Bija S7, bet nosviedu nejauši uzreiz ekrāns plīsa - šim ir metāla korpuss, varu kaut vai pret sienu sviest.

To Tong Po 16.02.2018

Ir tik daudz normāli ražotāji, kas ir zināmi ar savu kvalitāti. Bet nē, pērkam lētos sūdus un brīnāmies, ka kvalitāte ir sūdaina. Normāli?
Nu tak nopērc sev Huawei, Samsung, Apple, ASUS, Sony, LG, Nokia, Xiaomi... ir tik daudz pieejami un dažādās cenu kategorijās.Vai tiešām tik ļoti velk uz visādu lētu drazu?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu
SubWay