LV RU
www.sudzibas.lv Just 5 Kvalitāte

Just5 - Kvalitāte

Nopirku februārī Just5 Blaster mini 2 telefonus Bites salonā. Abi brāķi. 2. galā cilvēks nedzird, ko es runāju (identiski abiem telefoniem). Pazūd zona uz 10min. Braucot saruna raustās. 2. telefonam pie tam vēl netur akumulators. Lādētājs no paša 1. brīža nefunkcionēja. Respektīvi problēmas no paša pirmā iegādes brīža, bet naudu neviens neatdod, tikai remonts. Aizsūta uz remontu - saka, ka viss saremontēts, bet problēmas turpinās. Miskastē izmesta nauda.

An

Komentāri (11)

iDmore 02.06.2016

Tāpēc ir tāda lieta, ka nevar nopirkt lēti un labu..

An Antony 03.06.2016

Nu sorry, komentārs nevietā. Izvēloties jebkuru produktu, izvēle notiek nevis pēc principa - lēts,tātad slikts, bet gan pēc principa - funkcionalitāte (atbilstoši specifikācijām un personīgajiem uzskatiem), cena, garantija. Garantijas saistības netiek pildītas, likumdošanas punkti par patērētāju tiesību aizsardzību arī. Tipiskais latviešu bizness - pērkam no ķīnas mēslu, pārdodam 4x dārgāk un tad pasūtam klientu 3 mājas tālāk.

Kr kreditorsPG 03.06.2016

Nu ir tā, ka pērkam tehniku pa kapeikās skaitāmu cenu, un gaidām ka būs iPhone vai Galaxy kvalitāte! Visi lētie mēs*i ir mēs*i! Un nevajag tur filozofēt par tām izvēles kritēriju prioritātēm! Uzliec pirmo kritēriju - kvalitāti, un viss būs labi. Tikai nemaksās tas produkts piecas kapeikas. Sakrāj un nopērc labu, vai pērc pogu telefonu, kas arī būs gana labs. Tikai nebūs glaudāms.

Man reiz pieveda piemēru ar visiem zināmo desu...
Pērkam desu kilo pa 2 euro un brīnāmies, ka esam piebaroti ar ādām, cīpslām, speķiem, cietēm un visam pa virsu vēl čupu sāls un garšvielas. Ja grūti paskatīties blakus nodaļā, ka laba gaļa maksā 5 un 6 un vairāk euro par kilo, un salikt to logiku kopā, nu tad neko - jāturpina vien ēst sū*i, kādus normāls saimnieks pat savam sunim nebaro!
Ar tehniku tā loģika ir tieši tāda pati! Laba manta (smartphone) nemaksā 100 EUR

Ag AGr 03.06.2016

Protams, piekrītu, ka kvalitātei vajadzētu pievērst lielāku vērtību, bet diemžēl ir pietiekami piemēri, kad izvēloties arī šķietami kvalitatīvo preci, rezultāts ir tas pats. Tikai šajā gadījumā iztērēta lielāka naudas summa.

Kr kreditorsPG 03.06.2016

Ar telefoniem man pašam ir pieredze ar 3 ražotājiem. Samsung, LG un GSMART.
Uzmini, ar kuru man bija problēmas, gan ar produktu gan ar servisu?
Nenosaukšu vārdā, bet varu pateikt, ka Samsungam serviss bija vislabākais. 1.5 gadu vecam telefonam, pēc mana pieprasījuma, servisa vietā man atgrieza naudu. Es tad tā telefona vietā veikalā paņēmu LG. Ne par vienu ne par otru nesūdzos.
Tagad lietoju iPhone. LIetoju pietiekami nesen, lai varētu ko teikt. Redzēsim.

Jebkurā gadījumā, es uzskatu, ka telefoni, kas maksā 100+ EUR nav telefoni. No 250-300 naudām sākas normāla telefona cena!

An Antony 03.06.2016

Labprāt uzliktu kritēriju - kvalitāte - bet diemžēl tāda apraksta nekur nav. Tā kā kvalitāte tavā galvā ir subjektīvs viedoklis par brendu atpazīstamību.
Un tad paanalizēsim piemēru ar desu. 1. Pērkot lētu desu veikalā, tu izlasi stastāvu (tā ir specifikācija). 2. Pat ar lētu desu saindēties nevar, ja tā atbilst PVD normām (tā ir funkcionālitāte). Ja saindējies, tad tev izmaksā kompensāciju (tā ir garantija). Tiesības uz kompensāciju tev nosaka likumdošana. Šajā gadījumā lēta desa bija arī indīga, turklāt ražotājs atteicās izmaksāt kompensāciju un uzspļāva uz tiesībām uz kompensāciju. Ja uz desas būtu rakstīts, ka ar to var saindēties, es to nepirktu. Un runājot par kapeikām - pat lētākais nokia izstrādājums nodrošina teicamu dzirdamību un sasniedzamību. Tā kā neskatoties uz salīdzinoši zemu cenu, telefons, kas ir 5x lētāks, ir funkcionālāks par JUST5. :D Morāle tāda - latvāņu JUST5 ir ss.lv līmeņa pērk/pārdod kantoris, nevis telekomunikāciju uzņēmums. Nevienam neiesaku.

Kr kreditorsPG 03.06.2016

Antony, slikti, ja pirms pirkuma tu nepapēti internetu, kur esošie apskati, novērtējumi un atsauksmes ir pamats viedoklim par produkta kvalitāti mazpazīstamam brendam .1 Un .2 - joprojām, patīk vai nepatīk, bet no kvalitātes ir atkarīga cena. Laba, kvalitatīva manta nemaksā lēti. Pat atmetot pārmaksu par brenda nosaukumu, kvalitatīvs produkts nemaksās 100 Eur.
Manuprāt, ja tev tas liekas pārlieku sarežģīti vai ne;oģiski vai nepieņemami - nu tad neko! Atliek vien novēlēt lai tev veicas ar tālāku raudāšanu!

An Antony 03.06.2016

Mana vecā nokia tika nopirkta par 60eur un nokalpoja 2 gadus bez problēmām. Tādējādi komentārs, ka viss, kas zem 100eur nav kvalitatīvs, ir nevietā.
Un kreditorsPG, izskatās, ka esat sajaucis portālus. Šeit notiek cilvēku brīdināšana par nekvalitatīviem pakalpojumiem un produktiem, nevis moralizēšana par to, ka, jo dargāk, jo labāk.

St stekers 04.06.2016

man arī ar Blaster 2 bija problēmas ar skaņu ka mani nedzirdēja un gps waze vispār vairāk murgus rādijanekā normāli

Ag agrisjansons 05.06.2016

Es pats iegādājos Just5 Blaster 2 un man arī bija ļoti nopietni tehniski bojājumi (baterija nedarbojās). Tā kā pirku caur 1A, tad garantijas serviss bija neiedomājami lēns un mokošs, bet tas neattiecas uz šo sūdzību.
Vēlējos tikai oponēt tiem, kas saka, ka pērkot lēti, vajag saprast, ka nebūs kvalitāte. Ko tādu teikt ir absurds! Ja es iegādājos iekārtu, tad neatkarīgi no cenas, tai ir jāatbilst vismaz funkcionalitātei ko tā ražotājs garantē iegādes brīdī. Nu nav normāli, ka nopērkot jaunu iekārtu, tā vienkārši nedarbojas vai ir ar pamatīgiem defektiem.
Salīdzinājums ar desām ir pilnīgi muļķīgs - uz desas satura būs rakstīts, ka tur nav gaļa, bet soja un tu zināsi ko ēd. Tad drīzāk var to salīdzināt ar variantu, ka nopērc desas, bet tev iepakojumā ir atkritumi. Un atrunāties ar: "A ko gribēji par tādu naudu?".
Ja ražotājs piedāvā konkrētu telefonu ar konkrētiem parametriem, tad man kā patērētājam ir visas tiesības tādu arī saņemt, ja par to samaksāju!

Kr kreditorsPG 06.06.2016

Neviens tevi nav piemānījis par tiem parametriem. Tas kas ir rakstīts specifikācijā, tajā aparātā ir pieejams. Specifikācija un kvalitāte ir dažādas lietas.
Ieslēdz smadzenes. Kad raksti "Tā kā pirku caur 1A, tad garantijas serviss bija neiedomājami lēns un mokošs" - atceries, ka nav starpība caur ko tu pirksi sūd*. Servisa nodrošinātājs ir konkrēta ražotāja pilnvarots serviss. Ja tev liekas, ka ir lēni, ej pats uz servisu pa tiešo.
Kaut kā dažiem nedalec.
Tad kad ekonomē naudu un pērc smartfonu pa 100 naudiņām, tad rēķinies, ka pērc "sūdu", ar kuru visticamāk būs jāņemas daudz un dikti. Nejau tāpēc, ka specifikācijai neatbilst. Atbilst. Tikai arī materiāla kvalitāte atbilst cenai!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes