www.sudzibas.lv Itella Nekompetenti darbinieki, briesmīgs serviss

Itella - Nekompetenti darbinieki, briesmīgs serviss

Sākumā vēlējos precizēt, ka sūdzības rakstu ļoti reti, bet pieredze ar šo uzņēmumu ir vienkārši katastrofāli slikta. Par nepieminot neloģiskās un nesaskaņotās darbības no Itella puses ar kurām biju saskārusies iepriekšējo sūtījuma saņemšanas brīžos, piemēram, darba dienā pl.9: 00 saņemot īsziņu, ka kurjers ieradīsies pēc 2h (šeit jāpiemin, ka iepriekš biju sazinājusies ar Itellu un speciāli piekodinājusi sūtījumu ievietot pakomātā, jo esmu darbā) , vai sūtījuma pārvirzīšanu uz pakomātu citā adresē (par to mani nebrīdinot) , pēdējie notikumi ar preces atgriešanu pārsteidza pat mani. Respektīvi, secinot, ka vēlos atgriezt internetveikalā iegādāto preci, es rīkojos atbilstoši Itella mājas lapā norādītajam un veicu visas nepieciešamās darbības paciņas atgriešanai izmantojot smartpost paku termināli. Saņemot informāciju ar brīvo durtiņu numuru un pin kodu, es devos ievietot savu sūtījumu, taču liels bija pārsteigums mirklī, kad durtiņas nemaz nevarēja atvērt, un uzņēmuma kļūdas dēļ nācās palikt bešā. Nākamajā dienā sazvanoties ar Itella pārstāvi (šeit piemitināšu, ka nācās zvanīt nākamajā dienā, jo atbalsta numurs pieņem zvanus tikai līdz pl.19) uzzināju, ka šādā gadījumā man atkārtoti ir jādodas uz norādīto termināli un darbiniece attālināti atvēršot man durtiņas. Tajā dienā ierodoties norādītajā vietā un atkal sazinoties ar uzņēmumu es uzzinu, ka šādas darbības ir aizliegtas un iepriekšējā operatore esot kaut ko sajaukusi. Pēc jaunākās saņemtās informācijas, man ir jāgaida nākamās dienas vakars, atkal jāpasūta vieta terminālī un atkal jādodas ievietot paciņa. Protams, arī šīs operatores padoms bija kļūdains un otrreiz paciņu ievietot terminālī nav iespējams. Zvanot jau trešajam! Darbiniekam, uzzinu, ka manā gadījumā vienīgais variants ir pasūtīt kurjeru un gaidīt vēl 2 dienas, lai beidzot nodotu sūtījumu. Lieki piebilst, ka kurjera ierašanās notiek darba dienās līdz pl.16: 00 jeb laikā, kad cilvēki atrodas darbā. :) visa šī murga dēļ esmu patērējusi gandrīz nedēļu laika un lieki piebilst, ka preču atgriešanas laiks internetveikalos nav mēnešiem vai gadiem ilgs.
Silti iesaku no šī murgainā kantora izvairīties!

Atbilde no Itella Support Pārstāvja atbilde 14.01.2022

Cien. Klient,
Lūdzu atvainojiet par negatīvo pieredzi un sagādātajām neērtībām.
Lai mēs varētu pārbaudīt situāciju, lūdzu sazinieties ar mums Facebook Messenger - Smartpost Latvija.

Ar cieņu,
Itella Klientu atbalsta komanda

Komentāri (1)

Good Intentions 13.01.2022

Itella kopā ari venipak ir pēdējie ko izmantot.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes