www.sudzibas.lv Itella Itella nesaprot kā strādā paku skapji

Itella - Itella nesaprot kā strādā paku skapji

Briesmīga piegādes kompānija. Veicu pirmo pasūtījumu no Temu mājaslapas un piegādi "veica" Itella (smartpost) uz viņu paku skapi.
Pirmdienas pēcpusdienā atnāca sms, ka paka ir skapī biznesa centrā.
Ceturtdien pēc darba ap 20:00 devos paku no skapja izņemt, skapis atrodas biznesa centrā, durvis slēgtas, uz durvīm norādīts darba laiks darba dienās 8:00-18:00, brīvdienās nestrādā, saprotu, ka ir problēma - mans darba laiks sakrīt ar biznesa centra darba laiku un nogalē ir slēgts, paku izņemt man fiziski nav iespējams, mēģinu zvanīt, Itella telefons strādā tikai darba stundās, uzreiz rakstu caur mājaslapas formu, ka situāciju vajag risināt, jo nevaru paku izņemt darba laikā.
Piektdien no Itellas atbildes nav, nedēļas nogalē atbildi negaidu.
Pirmdien atbildes nav, saņemu atgādinājumu epastā par pakas izņemšanu, atbildu arī uz to (būtu zvanījusi, bet biju bez telefona uz piegādes dienām, sveicieni tele2 :) ).
Otrdien rakstu vēlreiz caur mājaslapas formu.
Trešdien no Igauņu Itellas saņemu atbildi, ka man ir jāraksta uz [slēpt]@itella.com epasta adresi.
Aizrakstu arī uz to un beidzot saņemu atbildi "Jūsu sūtījums bij nogādāts Smartpost terminālī, un 25.09.23 datumā beidzās uzglabāšanas termiņš. Pēc man pieejamās informācijas Jums automātiski bija nosūtīti vairākie paziņojumi par pakas saņemšanas iespēju.
Šādā gadijumā ja paka netika izņēmta pirms uglabāšanas teriņa nobeiguma, tā automātiski reģistrējās kā atgriežamā pie nosūtītāja."
Jā, ar tieši šādām drukas kļūdām.
KATRU darba dienu mēģināju ar kompāniju sazināties, neiespējami. Paku tā arī nesaņēmu, jo darbā nevarēju paņemt brīvdienu, lai tiktu uz šī biznesa centra skapīti un neviens no Itellas man teju nedēļu nevarēja atbildēt, lai rastu kompromisu - piegādes skapis tālāk, bet ar izbraukājamu darba laiku, pagarināt izņemšanas laiku, lai darbā paņemtu brīvdienu, kaut apmaksātu Omnivu vai DPD kas ir tur pat blakus, bet šī piegādes kompānija nav ieinteresētā kaut ko piegādāt.
Pirms sūtīju no Temu, pameklēju atsauksmes un neatradu neko negatīvu par Itella/Temu piegādi, tāpēc ielieku šo, lai citi ir informēti par potenciālajām problēmām.

Atbilde no Itella Support Pārstāvja atbilde 02.10.2023

Cien. Klient,
Lūdzu atvainojiet par negatīvo pieredzi.
Lai mēs varētu pārbaudīt situāciju, lūdzam Jūs nosūtīt minētā sūtījuma numuru uz [email protected], kā arī saņēmēja vārdu un kontaktus.
Smartpost Klientu atbalsta komanda

D

Komentāri (1)

mans darba laiks sakrīt ar biznesa centra darba laiku - - - Bet kāpēc cilvēki atrod iespēju? Vai arī jūs esat tik aizņemts, ka nav iespējams aiziet no darba?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes