Itella - Itella

Divas dienas rāda, ka ir mēģināts piegādāt sūtījumu uzreiz kā ir savākta paciņa no noliktavas, neviens nav ne zvanījis, ne interesējies un liekas, ka uz manu galu arī neviens nav braucis (Alūksnes novads) . Kad pazvanīju uz klientu servisu, adrese un numurs tika norādīti pareizi. Gaidīju sūtījumu, ko man vajadzēja saņemt šonedēļ, kas bija speciāli paredzēts šīs nedēļas notikumiem, tagad saņemšu to tikai nākamnedēļ, kad principā man tas vairs nebūs vajadzīgs. Pasūtījums tika veikts laicīgi, lai tikpat laicīgi to saņemtu. Paldies par negatīvo pieredzi! Tagad vairs nezinu ko darīt šajā situācijā!

Atbilde no Itella Support Pārstāvja atbilde 23.02.2022

Cien. Klient,
Lūdzu atvainojiet par negatīvo pieredzi.
Lai mēs varētu pārbaudīt situāciju, lūdzu sazinieties ar mums Facebook Messenger - Smartpost Latvija.

Ar cieņu,
Itella Klientu atbalsta komanda

A

Komentāri (1)

E Ericks 05.04.2022

Man bija identiska situācija ka neveiksmīgi mēģināts piegādāt paku uzreiz pēc savākšanas ar dažu minūšu starpību. Visticamāk ka viņi neveda jo uz pakas nebija telefona nummurs,tikai adrese. Man šitā divas reizes bija ka pērkot vācu ebay kādu preci,viņi uz pakas uzraksta tik adresi bez telefona nummura. Labi ka paskatījos tracking nummuru ka šitāda ķibele,savādāk paku aizsūtītu atpakaļ pat nezinot.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes