LV RU

Interlux travel - Šoks

Šā gada janvārī devāmies ceļojumā, sadarbībā ar šo kompāniju. Nepietiek jau vien ar to, ka gids klāsta nepatiesu informāciju, regulāri kavējas un neceļ telefonu, bet vēl atstāj tūristus izmētātus pa viesnīcām, kā rezultātā nozīmētā datumā mājās mēs netikām, jo tikām atstāti viesnīcā! Risinot radušos problēmu, attieksme - ļoti rupja, turklāt viņu nolaidības dēļ-mums vēl bija jājūtas vainīgiem pie kaut kā, pieprasīja samaksāt vēl 1000 eiro par atpakaļ lidojumu uz mājām, kā arī piedraudēja, ja apmaksa netiks veikta 24h laikā uz Latviju atpakaļ mēs netikšot! Nerunāsim jau par to, ka katram viņu darbiniekam, kurš ar mums sazinājās visu vajadzēja stāstīt atkal un atkal no jauna, telefona rēķins atgriežoties bija 150 eiro robežās un atpakaļ lidojums bija organizēts ar diviem pārlidojumiem, viens no tiem valstī, kurā tajā brīdī bija - 25 grādi un putenis, taču mēs bijām vieglās pavasara drēbītēs.
Dažōs vārdos - ļoti neorganizēta, nesakārtota un nekorekta kompānija, nevienam neiesaku!

Atbilde no Interlux Travel Support Pārstāvja atbilde 25.10.2017

Labdien!

No sākumā, vēlējamies teiks, ka mūs pārsteidz tas, ka Jūs atcerejāties un uzrakstījāt savu sūdzūbu, kad pēc ceļojuma pagāja 10 mēneši.

Talāk, mēs gribētu paskaidrot situāciju no savas puses – šajā tūrē mums bija vairāk nekā 10 viesnīcas, katrā viesnīcā bijia noteikts laiks, kad būs transferis uz lidostu. Jūsu viesnīcā dzīvojā vēl 15 citu tūristu un viņi visi noteiktā laikā bija uz vietas un tika nogādāti uz lidostu.
Jūs noteiktā laikā nebijāt uz vietas, visā ceļojumā laikā Jūs neizmantojāt ekskursijās un izklaidējāties paši.

Kad lidosta mēs secinājām ka trūkst 2 tūristi, mēs sazinājāmies ar viesnīcas recepciju, lai uzzinātu vai Jūs atrodaties viesnīcā, viņi atbildēja ka neviena no mūsu tūristiem nav.
Galu galā, izlidojums tika aizkāvēts, bet uz lidostu Jūs neatbraucāt. Pēc 1 stunda kad lidmašīna aizlidoja un pēc 4 stundām kad vajadzēja satikties lai brauktu uz lidostu – Jūs piezvanijāt. Jums bija 4 telefona numuri un kuriem varējāt zvanīt ārkārtes gadījumā un 1 telefona numurs Jūsu ceļojuma aģentūras, kur Jūs iegādājāties ceļojumu. Jautājums – kāpēc Jūs nevarējāt uzreiz piezvanīt, nevar būt ka visi 5 numuri bija aizņemti. Kāpēc Jūs neatnācāt uz viesnīcas recepciju ar informāciju ka Jūs palikat viesnīcā, viņi uzreiz sazinātos ar mums. Kāpēc neņemāt taksi un neaizbraucāt uz lidostu, jo Jums bija zināms izlidojuma laika un tas nebija mainīgs.

Pēc Jūsu vārdiem, Jūs sēdējāt restorānā un gaidījāt transferi. Mēs uzskatām ka, to ka Jūs nokavējāt transferi un lidojumu ir tikai Jūsu vaina. Pārējie 170 cilvēki visu paspēja un bija lidmašīnā.

Gribētos vēl pievērst Jūsu uzmanību, ka mūsu pieredzē nekad nebija līdzīgu situāciju, kad mēs atstātu tūristus svešā valstī. Ļoti žēl, ka Jūs nevarējāt piezvanīt mums un bridināt, ka Jūs esat viesnīcā, mūsu reiss kāvējās tikai dēļ Jums, bet gaidīt 3-4 stundas mēs nevarējām. Kad pēc 3 stundām Jūs sazinājāties ar mums, mēs Jūs informējām par to ka lidmašīna jau ir gaisā, pēc Jūsu balss varēja saprast ka Jūs baigi nepārdzīvojāt to, ka vajadzēs palikt Emirātos vēl.

Lai atgrieztu Jūs Latvijā, mēs izdarijām visu iespējāmo. Sakarā ar to, ka bija pēcjaungada periods, un nebija tiešo reisu – bija grūti un dārgi, bet mēs organizējām Jūsu atgriešanos mājās. Mēs samaksājām 1200eur (mums saglabājās visi čeki un dokumenti), un kad mēs sazinājāmies ar Jums, lai palūgtu atgriezt daļu no summas, Jūs no sākuma piekritāt, bet vēlāk kad mēs vēlējamies sazināties, Jūsu telefoni bija izslēgti.
Beigās, vēlējamies vēlreiz uzsvērt, ka mūsu vainas šajā situācija nebija un no savas puses mēs izdarijām visu iespējāmo, lai atgrieztu Jūs Latvijā.

Ce

Komentāri (5)

Ce Ceļotdroši 27.10.2017

Bezkaunības kālngals!
Mans mērķis nav ar Jums strīdēties INTERLUX , lai par lieciniekiem kalpo viesnīcas un telefona sarunu ieraksti!
1)Mēs bijām viesnīcas recepcijas telpās nozīmētā laikā ( tam būtu jābūt viesnīcas ierakstos)
2)Tūristu obligāts pienākums nav izmantot Jūsu piedāvātās ekskursijas
2)Gide nepārskaitīja tūristus ,jo pēc administrācijā uzzinātā tāds pats bardaks noticis arī otrā viesnīcā,kurā pavadījām papildus 1 nakti (arī tas ir ierakstos)
3)Gidei bija mūsu tālruņi ,taču viņa pat necentās ar mums sazināties
4)Pārējiem 170 cilvēkiem ,nebija viens un tas pats gids
5)Recepcijā mēs 4 x jautājām vai gide vēl ir viesnīcā ,jo telefonu neceļ -uz ko saņēmām atbildi jā ,jo no nummuriņa nav izrakstījusies
6) Izrādījās ,ka tajā laikā viesnīcā mainījās administrātori un otrs no administrātoriem redzēja ,ka gide nometa atslēgu un izskrēja ielecot taksī(arī tam jābūt ierakstos)
7)Par samakstu- Jūs gribējāt ,lai mēs apmaksājam visu summu atpakaļ ceļam un ja pierādīsim,ka tā ir Jūsu vaina Jūs naudu mums atgriezīsiet ar ko mēs mierā nebijām,jo nejau paši izvēlējāmies palikt Emirātos!
8) Tālāk sekoja ,tas ,ka mēs nevienojāmies aboslūti par neko ,mums tikka izsaukts taksis un 5 min laikā bijā jau ceļā uz lidostu
9)Nonākot lidostā saņēmām ultimātu
8)Sekoja e-pasts ar draudu,ja neapmaksāsim rēķinu dažu stundu laikā-biļetes tiks anulētas un tikkai brīdī ,kad piedraudējām ar tiesu Jūs labprātīgi mūs nogādājāt mājās!
9) Kas Jūs tādi vispār esat ,lai spriestu vai mēs pārdzīvojām vai arī nepārdzīvojām- Jūs laikam vienkārši ņirgājaties...
10) Par cik atgriezāt mūs mājās ,konflikts ar to arī beidzās, neskatoties uz visām mums sagādātām neērtībām gan morālām gan fiziskām-Ukrainā ziemā bija ļoooti forši ,taču turpmāk esiet uzmanīgāki ,jo varat iekulties ļoti lielās nepatikšanās!
Dārgie tūristi ,esiet gatavi piedzīvojumam ar šo komāniju ,iegūsiet ne tikai asas izjūtas ,tiksiet apmeloti ,bet arī kompetenta darbinieka -psihologa izvērtējumu par Jūsu sajūtām! Lai veicas!

Ce Ceļotdroši 27.10.2017

Nav pilnīgi nekādas nozīmes cik ilgs laiks ir pāgājis ,mūsu mērķis ir brīdināt citus tūristus!

Sa Saule33 02.11.2017

Izlasot sūdzību nevaru ne ko īpaši komentēt par notikumiem, bet vienu gan varu komentēt.
Viss superīgākais ir tas ka ceļojumā devās janvāra mēnesi izlidošana droši vien no Rīgas un atgriešanās uz Rīgu apģērbušies bezmaz vai t-kreklā,šortos un pludmales čībiņās.
Kaut ka neatceros ka LV Janvāra mēnesī varētu ģērbties vieglajās drēbēs.
(no nācām valstī kurā ir ziema-25 sniegs) Gribu atgādināt ka arī LV Janvāra mēnesī ir ziema.

Ce Ceļotdroši 09.11.2017

Saule 33-Ja tiek plānots maršruts no takša pa taisno uz siltajām zemēm cilvēki parasti neģērbjas biezajās ziemas drēbēs ,vai arī vēl neesat uz tādām ceļojusi...

Ce Ceļotdroši 09.11.2017

Turklāt pavasara drēbes noteikti nav pludmales čības un t krekls,bet gan džinsas un viegla ādas jaciņa,kas nebūt nav piemērotākais apģērbs ,lai uzturētos diennakti Ukrainā,tā nav Latvija-lidosta ir auksta un mašīnas ir kā skārda bundžas,nerunājot jau par to ,ka gaidījām labu laiciņu vēl ārā autobusu Lietuvā ,ja jūs apstrīdat mūsu diskomfortu ,tad tik uz priekšu :))))

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu
SubWay

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes