LV RU
www.sudzibas.lv Interlux Travel Slikts serviss, nesaplānots ceļojums, neprofesionāls gids

Interlux travel - Slikts serviss, nesaplānots ceļojums, neprofesionāls gids

Tikko atgriezāmies no brauciena pie Santa Klausa uz Lapzemi. Gide - Jekaterina.
Pēc brauciena pilnīgs pārgurums, praktiski visas dienas nepārtrauktā ceļā un skriešanā. Ēšanai laiks nav ieplānots vispār. Ekskursijām ļoti maz laika. Pēc ierašanās Santa parkā Gide paziņo, ka dosies pēc biļetēm un būs atpakaļ 13.50, grupa tikmēr kādu pusstundu var skatīt suvenīrus. Ok, gaidam. Pusstundu pēc norunātā laika nav ne gides, ne biļešu... Visi stāvam aukstumā un joprojām gaidam. Sazvanīt gidi nav iespējams - neceļ klausuli. Kad beidzot ar 50 minūšu nokavēšanos bija iespējams viņu sazvanīt, gide paziņo, ka grupai pēc biļetēm jāiet uz "namiņu ar tornīšiem". Nu atvainojiet, bet tur visi namiņi ar tornīšiem - kā grupa, lai zina, kurp jāiet? Maldījāmies vēl minūtes 10, kamēr gidi sameklējām. Reāli gides dēļ pazaudējām vairāk kā stundu, jo ieradāmies ap 13.20, bet biļetes bija noformētas tikai ap 15.00. Pēc tā tika paziņots, ka laika palicis maz - fiksi uz briežiem, pēc tam uz haskiju braucienu un prom. Kad grupa sāka protestēt, ka prom nebrauks, kamēr neapskatīs parku, gide tomēr piekrita nedaudz (bet tikai nedaudz!) paildzināt laiku.

It kā rezervētais haskiju brauciens bija pilnīgs ārprāts. Jau uz briežiem ilgi rindā nogaidījām (atgādināšu - aukstumā), bet uz haskijiem bija murgs! Salaisti vienlaikus vairāki divstāvīgie autobusi - tā nav rezervācija, tas ir ārprāts. Viss atvēlētais laiks paiet stāvot rindā uz īsu braucienu. Pat tēju nav laika padzert! Kādēļ gids nevar noorganizēt precīzu rezervāciju? Kam vajadzīgs gids, ja tāpat visur mežonīgās rindās jāstāv.
Pie Ziemassvētku vecīša bija tas pats - gide it kā bija norezervējusi laiku, bet mēs tikām atvesti par vēlu, nokavējām (un ne jau tūristu dēļ) - atkal jāstāv kopējā rindā un laika nav pat apskatīt Ziemassvētku vecīša mītni.

Par paēšanu brauciena laikā vispār var aizmirst! Iedod ekskursijai un paēšanai 1,5 stundas - izvēlies, vai iesi skatīt zoodārzu, vai ēst. Abus nevar paspēt! Kad grupa iebilst, tiek ar smaidu uz lūpām paziņots - bet es jums jau vakar (!) laiku paēšanai iedevu! Ja nepaspēsim atpakaļ uz prāmi - Jums par to būs jāmaksā. (tas nekas, ka pati gide kavējas visvairāk un vēl autobuss saplīst)

Ekskursija Helsinkos pilnīgi nesakarīga - aizveda līdz kaut kādas ielas stūrim un parādīja noplukuša ziemeļbrieža izbāzeni pie suvenīru bodītes durvīm. Viss! Ar autobusu vēl kaut kur pa dažām ielām izveda... Iedeva laiku 40 minūtes - sak aizejiet uz slaveno tirgu un paēdiet (slavenais tirgus tak bija piedāvāts programmā). Tajā tirgū uz zupas paēšanu gaidīja vismaz 40 minūšu rinda, neiespējami izstāvēt pa 40 minūtēm, kas atvelētas, gan aiziešanai uz tirgu, gan rindas izstāvēšanai, gan pasūtītā saņemšanai, gan paēšanai, gan lai atgrieztos (autobuss novietots ap 10 minušu gājiena attālumā no tirgus).

Plus vēl autobuss Oulu noplīsa.Atkal pazaudēta stunda!

Pat brokastis bija dramatiskas, jo atvēlēts laiks ap 40 minūtēm (tak it kā laikus jāizbrauc, tas nekas, ka pēc tam autobusa dēļ visiem tāpat janīkst), bet vienlaikus atkal cilvēki no vairākiem lielajiem autobusiem ēd. Nav kur apsēsties, atkal jāgaida rindā un jāķer, jāgrābj, ko nu ātrumā var. Jēga no it kā viesnīcā esošās saunas nekāda - viesnīcā ieradāmies ap 23.00, jāizbrauc jau agri no rīta.

Cilvēki Oulu dzīvo divās viesnīcās, kas atkal atņem laiku, jo jābrauc pakaļ vēl uz otru viesnīcu.
Viesnīcas tālu no objektiem - visu laiku jākratās pa autobusu un kaut kādas aizvēsturiskas filmas jāskatās.

Kā katorga!

Atbilde no Interlux Travel Support Pārstāvja atbilde 03.01.2018

Labdien!
Es esmu gide Jekaterina!
Vēlos sniegt atbildi uz Jūsu 2017. gada 28. decembrī sastādīt pretenziju.
Mums kopā ar Jums bija nepieciešams nobraukt vairāk kā 600 km no pilsētas Helsinki līdz viesnīcai pilsētā Oulu, ja atceraties, sākās putenis, un 7,5 stundu vietā mēs nobraucām ap 9 stundām, tāpēc ieradāmies viesnīcā vēlu. Un, es ceru, ka Jūs dzirdējāt, ka es teicu to, ka mūsu autobusam nepieciešams 9 stundas atstāvēt pirms došanās uz Santas parku.
Santas parkā, kamēr es apmaksāju biļetes, elfs vilka aproces. Tie, kuri vēlējās tikt pie Santaklausa, ka arī iesniegt dāvanas, aizgaja man līdzi, un jau pēc 20-25 minūtēm Santa mūs pieņēma un ar katru nobildējās. Pārējo laiku varēja pavadīt ar lietderīgi. Daudzi paspēja apmeklēt elfu skolu, ledus bāru, apskatījās šovu un pat pabraukājās ar vilcienu, pēc kā, ja Jūs atceraties, uz pulkstens 14:00 mums bija rezervācija uz braukšanu ar ziemeļbriežiem.
Mēs ar Jums bijām ziemassvēktu dienās, nepieciešams ņemt vērā, ka, lai nokļūtu uz visiem ieplānotiem pasākumiem, nepieciešams ievērot rezervācijas laiku, kā arī to, ka šīs ir vispopulārākās apmeklējuma dienas. Protams, ka šajos svētkos būs vislielākās rindas Santas parkā, nekā citās dienās.
Daudzi mūsu gruppas tūristi teica, ka ir palicis lielisks iespaids, un garā gaidīšanas rinda to nekādā gadijumā nav sabojājusi. Nākamajā dienā, pat neskatoties uz to, ka bija nelielas tehniskas problēmas ar atobusu lielā aukstuma dēļ, mēs atpalikām no grafika tikai uz 30 minūtēm, kas, es uzskatu, ka ir pieņemami.
Kamēr es pirku ieejas biļetes, Jums bija iespēja iegādāties suvenīrus un apmeklēt tualeti.
Tiklīdz es iegādājos nepieciešamo ieejas biļešu (aproces) daudzumu, es tos izdalīju 5 minūšu laikā. Jums 2 stundu laikā bija netikai iespēja apskatīt arktisko zoodārzu, bet arī ieiet Fazer veikalā, kā arī bistro, ko daudzi arī izdarīja.
Mums bija nepieciešams šķērsot ap 700 km, par ko es nevienu vien reizi biju teikusi, lielākā daļa no mūsu gruppas bija pat ieslēguši navigācijas savos mobilajos telefonos. Kā Jūs atceraties, netikai lielais attālums mums bija jāšķērso, bet arī pa ceļam mūs sagaidīja nelabvēlīgi laika apstākļi no intesīviem nokrišņiem, kas krietni samazināja autobusa kustības ātrumu, lai visi varētu nokļūt sveiki un veseli līdz viesnīcai. Tas arī izskaidro to laiku, kurā mēs ieradāmies viesnīcā.

Nākamajā dienā mūsu atubusam bija nepieciešams panākt nokavēto laiku, jo uz prāmja bija nepieciešams nokļūt laicīgi, jo prāmim ir stigrs izbraukšanas grafiks, un tas mūs nagaidītu. Un pat neskatoties uz visiem augstākminētiem apstākļiem, mūsu vadītājiem izdevās atbraukt laicīgi uz prāmja reģistrācijas sākumu, pēc kā mēs labvēlīgi nokļuvām Tallinā un jau 18:00 bijām Rīgā.
Es saprotu, ka Jums bija pavisam savādāks skats uz šo braucienu, taču, ja Jūs būtu uzmanīgāk izlasījuši programmu, kopā ar visiem ieplānotiem apskates punktiem, kā arī Google kartēs aplūkojuši attālumus, un uzmanīgi klausījuši manu informāciju, kurā es visu laiku vairākkārt biju paziņojusi nobraukto attālumu un attālumu, kuru bija vēl paredzēts nobraukt, tad visticamāk, ka Jūs varētu iedomāties kadu attālumu pa šīm dienām mums nācies šķērsot .

Runājot par izmitināšanu viesnīcā, es paskaidroju, ka daļa no mūsu gruppas vēlējās dzīvot 4* viesnīcā, par ko bija nedaudz jāpiemaksā ofisā, bet bez piemaksas mums bija paredzēta laba, komfortabla 3* viesnīca ar labu zviedru galdu un bezmaksas Wi-Fi.
Sakrā ar to, ka bija liels attālums ko braukt, pēc mūsu gruppas tūristu lūgumiem, es liku tematiskās mākslas filmas, kā arī pasakas, jo liela daļa tūristu no mūsu grupas bija vecāki kopā ar bērniem, kuri bija ļoti pateicīgi par filmām un pasakām.
Ceļojuma beigās es izdevu anketas. Lielākā daļa bija ar pozitīvām atsauksmēm, daudzi izrādīja vēlēšanos arī turpmāk ceļot ar mūsu kompāniju. Ceru, ka arī Jūs ar laiku izmainīsiet savu viedokli, un mēs no jauna tiksimies mūsu ceļojumos.

Papildināts Patrisha 07.01.2018

Mana sūdzība nav par nobrauktajiem kilometriem un arī ne par filmām (ja atcerieties, tad par vienu bija šokā viss autobuss - tika pieteikta kā filma, kas būs interesanta gan bērniem, gan pieaugušajiem, bet tajā viens no sākuma kadriem bija duncis rīklē tuvplānā! - tā esot filma bērniem?, bet ok, ne par to tiešām sūdzība).

Es ļoti labi biju izpētījusi maršrutu, bet... ne jau mans darbs izpētīt maršrutu un saplānot braucienu. Tas ir Jūsu darbs - rēķināties ar attālumu, rindām, pulksteņa laikiem un laika apstākļiem. Jūs (organizētāji) zinājāt, ka tur ir ziemeļi (piedodiet, slidens ceļš ziemeļos nav force major), zinājāt attālumu, līdz ar ko, jau sākumā zinājāt, ka mums uz katru objektu būs ļoti maz laika.

Programmā piedāvāto faktiski nebija iespējas realizēt!

Tad piedāvājiet kaut 6 dienu maršrutu , ja piecās dienās to nevar iekļaut, bet ne jau šādu ņirgāšanos par tūristiem(zinu - būs dārgāk, bet nav jēgas no tā, ka lētāk, ja faktiski nav prieka no brauciena). Ne paēduši, ne gulējuši pietiekami, ne parkus izbaudījuši. Vienā skriešanā/braukšanā! Nav žēl, ka Jūs pelniet naudu uz turistiem, bet taču tiem, kas izmanto Jūsu pakalpojumus, arī gribas saņemt par savu naudu kaut minimālu komfortu pretīm, kaut to, kas apsolīts programmā!

Nekad, nekad vairs ar Interlux!

Šī nav personiska sūdzība pret Jums - Jekaterina. Uzskatu, ka Interlux ir uzdevis šoferiem un gidiem neiespējamo.

Kaut jāatzīst, arī Jūs, Jekaterina, vairākkārt rīkojāties neprofesionāli (kaut vai gadījums pie Santa parka, kad solījāt būt 14.20 ar biļetēm un teju stundu pēc šī laika tikai ieradātāties ar tām, pie tam pat neatbildējāt uz zvaniem (ne tikai maniem). Mēs nezinājām, kur Jūs esat. Šīs minūtes mēs varētu kaut tēju dzert, ja Jūs pateiktu, ka kavēsieties, bet mums bija jāgaida norādītajā vietā pilnīgā neziņā, baidoties palaist garām biļešu saņemšanu. ).

Un par viesnīcām - nav stāsts par to, kurš gulēja labākā viesnīcā, kurš ne. Es gan būtu piemaksājusi, bet kaut kā līdz manīm informācija par šādu iespēju nenonāca, nebija problēmu nakšņot 3* viesnīcā! Arī mana viesnīca bija ok!

Problēma tajā, ka Jūs (organizētāji) zinājāt attālumus, bet tik un tā saplānojāt šīs papildproblēmas ar 2 vienīcām, kas reāli paņēma papildus laiku!

Diemžēl, mums, kas dzīvoja 3* viesnīcā bija agrāk jāceļas, mazāk laika brokastīm (atgādināšu - ēdamzāle pārpildīta!) un mēs vēlāk arī vakaros nonācām viesnīcā. Un, kas vēl sāpīgāk, kopā tas mums (visai grupai) bija vēl papildus stunda dienā mīnusā, kad laika jau tā bija loti, ļoti maz. Tā ir slikta organizācija! Tad sūtiet vienu autobusu uz dārgo viesnīcu, otru uz lēto - Jums tur daudz autobusu bija vienlaikus. Mazāk problēmu būs un galvenais - laika būs vairāk eksursijām!

P

Komentāri (10)

A A* 29.12.2017

Biju arī šajā ceļojumā šajos datumos ar jums vienā autobusā, parakstos zem katra vārda. Vienīgais, ko piebilstu ir tas, ka autobusā tika piedāvāta iespēja pa 10 eiro iepazīties ar haskijiem. Mēs izvēlējāmies šo opciju, pienākot pie parka prasījām Jekaterinai, kad būs, pateica - vēlāk, nākat pēc 40 min, atnācām, joprojām nevarēja. Nostāvējām vēl kādas 15 min, visa grupa jau aizgāja, un tā teikt, kurš ņēma šo pakalpojumu, uzdāvināja to naudiņu un aizgāja sildīties, mēs stāvējām kādi 5-6 cilvēki no tiem 22 cilvēkiem, kuri vēlējās paspēlēties ar suņiem. Beigās kad nogaidījām ilgu laiku, mums pateica- a nebus nekādu spēļu. Jūsu gide nepateica, kurš spēlēses, bet kurš vizinās, paši vainīgi... Ļoti žēl bija laika, ko vandijāmies apkārt, neēdām, jo pa 40 minūtēm nevarēja pāēst neko siltu. Nēēduši, nosaluši, naudu uzdāvinājuši, ar haskijiem nespēlējuši... :'(

S Saule33 30.12.2017

Ar haskij suņiem var Latvijā paspēlēties un sabildēties par 4 EUR pers.
Pirms izvēlaties šādu opciju ārpus LV robežām, iesaku noskaidrot vai Latvijā nebūs lētāk.

A A* 02.01.2018

Priekš kam man to izvēlēties Latvijā, ja es braucu uz Somiju un gribu izklaidēties tur? Nesaprotu jūsu komentāru un man liekas, tas ir neaktuāls.

P Patrisha 03.01.2018

Nav jau runas par to, kur ir lētāk. Cilvēki, braucot pie tā Santa klausa taču saprot, ka tur viss būs dārgāk nekā LV. Cita lieta, ka gids savāc naudu par pakalpojumu, bet pakalpojuma nav vispār! Ok, ja nav pakalpojuma -var taču laikus pateikt, atdot naudu un civēki varētu laiku izmantot citādi. Laika jau tā bija nenormāli maz, bet vēl jāgaida uz pakalpojumu, kuru nemaz nesaņem!

A A* 03.01.2018

Paldies, jūs ļoti labi sapratāt manas domas!

A A* 03.01.2018

Jekaterina, paldies par atbildi! Nav pretenziju pret Jums, ka nepaspējām visur laicīgi... saprotams, ka bija slikts laiks u.t.t. Personīgi mans iebildums ir par to, ka piemēram, ja Helsinkos mēs neietu uz suvenīru veikalu un neapstātos pie dīvaina alņā, vai kas viņš tur bija, tad tā stunda mums ļoti noderētu Santa parkā. Protams, Santa parkā visu varēja paspēt, bet skriešus. Un viss ceļojums bija skriešus, izņemot Tallinu un Helsinkus. Helsinkos bija slikts laiks, lietus... autobusa ekskursija bija ļoti laba un par to paldies. Bet priekš kam vajadzēja veselu stundu tērēt uz alni, kādas 30 min.uz parastu pieminekli, kur puse no cilvēku pat palika autobusā un negāja ārā, jo bija pamatīgs lietus un vējš. Es domāju, ja Jūs piedāvātu variantu: ''varbūt brauksim ātrāk uz Oulu''? Visi būtu par... jo Helsinkos laiks bija ne priekš ekskursijas. Mēs pastaigājām vieni kādu stundiņu un bija ok. Nebija vajadzīgs ne alnis, ne stunda suvenīriem. Tas tā vienkārši uz nākotni...

I Interlux Travel Support Pārstāvja atbilde 03.01.2018

Paldies liels par Jūsu atbildi.
Centīsimies turpmāk uzlabot Lapzemes ceļojuma programmu un atvēlēt vairāk laika Santa parkam.
Ceram arī turpmāk redzēt Jūs mūsu ceļojumos arī citās valstīs.

M Manja Loster 06.01.2018

Я тоже была в етой поездке . Одним словом кошмар и ужас . Уважаемые организаторы думать надо головой когда делаете поездку , где пассажиры премущественно дети. Обещали одно получили мы совсем другое. И не прикроетесь вы больше ничем . В данном случае закон на стороне потребителей. До встречи в суде.

I Interlux Travel Support Pārstāvja atbilde 06.01.2018

Уважаемая Маня. Спасибо за ваш отзыв. Когда вы покупали тур нужно было внимательно ознакомится куда вы едете. Не каждый ребёнок может ехать в автобусе 3000 км. Есть авиа туры. Этот тур нет возможно по другому организовать. Если добавить дни в этом туре, стоимость увеличится на 70 евро. Мы этот тур делаем много лет. А в прошлом году у нас тур был на день меньше. В этом году в Лапландии на рождество было много туристов из разных стран, в связи с этим были очереди. Так же у нас есть анкеты с отзывывами от туристов из вашего и других автобусов. Большенство туристов довольны туром. И эти анкеты мы можем предъявить.

Рождественский тур в Лапландию. Самое ужасное путешествие, которое у меня было. Организация отвратительная, из заявленного не успели сделать и половины. Начну по порядку. 1. Лапландия- тур в большей степени для детей, и этот фактор надо учитывать, чего не было сделано!
2. Очень изнурительный переезд, к чему была готова. Но! Я не была готова КАЖДЫЙ день по 6 часов минимум проводить в автобусе, учитывая, что путешествовала с ребёнком! Почему нельзя было найти гостиницу поближе к Санта Клаусу?
3. Очень мало времени на ВСЕ посещаемые объекты. 3 часа в одну сторону в автобусе в Санта Парк, потом 3 часа в этом парке, 2,5 из которых отстояли в очереди к Санта Клаусу! На покушать и все рассмотреть физически не хватило времени! Потом в попвхах катание на Хаски, в деревне Санты было 3 часа времени, опять же гид все время торопила, опять же не хватило время НИ НА ЧТО! Успели покататься на собаках немного оглядется и ВСЁ! Хотя там столько крутых развлечений, но не оставалось времени! Опять автобус, опять 3-4 часа в автобусе в гостиницу. Ни покушать, ни выспаться! А тур то детский в основном!
4. Последний день, опять же 3 часа до зоопарка, 3 часа времени на прогулку, тропа занимает примерно 2 часа не торопясь. А потом 1 час времени, либо на покушать и туалет, либо рассмотреть, какие ещё развлечения. Да, есть лыжи и снегоходы, но на них опять же не остаётся времени!
5. Те, кто не поехал в зоопарк, бесхозно оставались в городе Оулу, где ВСЁ было закрыто, так как Рождество! Туристы просто сидели в холле гостиницы 4-5 часов!
6. Затем все дружно сново погрузились в автобус и вперёд! В общей сложности в этот день в автобусе провели 12 часов(!) с детьми! (3 часа в зоопарк, 3 часа с зоопарка, 6 часов до гостиницы. Покушать в этот день возможности не было вообще! Холодные бутерброды на заправке- вся еда!
7. Тур заявлен Рождественский, почему не учитывается факт, что многие развлечения и кафе не работают? Разве туроператор не должен быть в курсе этого?
8. Сегодня будет ещё один адский переезд до Хельсинки, примерно там будем в 3.00 дня, паром в 19.00. Рождество, все закрыто, зато у нас наконец-то свободное время аж 4 часа! И что делать это время? На сайте предложено посещение зоопарка в Хельсинки, но гид сказала, что скорее всего он будет закрыт. Зачем тогда вообще он заявлен? Разве организаторы не знали, что Рождество? Разве в наше время сложно узнать время работы зоопарков?
9. А самое обидное, ехали мы все для того, чтобы видеть НАСТОЯЩЕГО Санта Клауса! По приезду в Санта парк отстояли по 2,5 часа в очереди! А итог таков, что это был вовсе не ТОТ Санта! Настоящий был в вообще в другом месте, в Santa Claus Village! Гид об этом даже не упомянула!

Итог всей поездки таков: Санту не увидели, на оленях не покатались, зимой не насладились. В усмерть усталые, изнуренные, голодные провели шикарные 36 часов в автобусе с детьми! Вот вам и зимняя сказка! ?
Kā redzam, laiks iet, bet nekas nemainās! Tas pats brieža izbāznis pie suvenīru bodes, tās pašas nemitīgas stundas ceļā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes