Inserv.lv - Avansā pieprasīti maksājumi par precēm, kuru nav. Komunikācijas vakums
Lasot citas sūdzības, vienkārši gribās kopēt tekstu.
Slikts serviss, kurs pamatā balstīts uz nepareizu loģistikas sistēmu ir šīs iestādes preču zīme.
Situācijas apraksts:
tika pasūtīta prece (zāles pļāvējs) .
Tika sagatavots priekšapmaksas rēķins (2025. Gada 19. Septembris) .
Uzreiz pēc rēķina samaksas tika atsūtīta ziņa, ka preces nemaz nav un nebūs.
Drīkstu izvēlēties citu preci vai tiks atgriezta nauda.
Pieprasīju sagādāt alternatīvas - pēc kā atbilde vairs nesekoja.
Pēc pāris dienām rakstīju uz whats app, kur vairāk par atbildi uz "labdien! " nesaņēmu, jo tiklīdz uzrakstīju, k gaidu atbildi uz e-pastu, komunikācija beidzās.
Ik pēc pāris dienām turpināju cerēt un sūtīju atkārtotus jautājumus whatsapp.
Tā kā nekādas atbildes nesekoja, e-pastā pieprasīju naudas atgriešanu.
Uz šo pieprasījumu atbilde neseko un vēl aiz vien gaidu...
Pievienot komentāru