LV RU
www.sudzibas.lv Inchape Motors Latvia Problēmas ar attieksmi.

Inchape Motors Latvia - Problēmas ar attieksmi.

Cilvēks, kurš atdeva auto atslēgas pēc servisa neizskatījās ieinteresēts palīdzēt. Sēž un runā ar kolēģiem un pasniedzot atslēgu pat nepievērsa uzmanību tam, ka uzdodu jautājumu.
Pēc tam aizbraucot no servisa pazvanīju uz inchcape, lai precizētu, kas tad īsti ir izdarīts. Nepaspēju pabeigt jautājuma teikumu, kad pēkšņi otrā galā tika nomesta klausule.
Es nezinu, kas tiem cilvēkiem ir par problēmām ar ētikas ievērošanu, bet skaidrs ir tas, ka tur es auto nelabošu.

Atbilde no Inchcape Latvija 08.01.2018

Labdien, "Ziigs"! SIA “Inchcape Motors Lavia” Latvijā pārstāv vairākus auto ražotāju zīmolus. Lai mēs varētu izvērtēt mūsu darbinieku rīcību konkrētajā situācijā un pieņemt atbilstošus mērus, lūdzam sniegt detalizētu informāciju par servisa apmeklējumu, sūdzības pieteikumu rakstot uz Skanstes ielas 4a salonu (Mazda, Ford):[email protected], vai [email protected] vai uz Dārzciema ielas 64a salonu (BMW, MINI, Jaguar, Land Rover):[email protected], [email protected]

Cieņā,

Inchcape Motors Latvia

Zi

Vairāk sūdzības par Inchape Motors Latvia

Komentāri (3)

Dainis 08.01.2018

Viss atkarīgs no tā ko meklējāt servisā, attieksmi vai pakalpojumu? Zinu speciālistus, ar kuriem ir grūti komunicēt, bet savu darbu padara godam, kā arī otrādāk, kas skaisti runā, bet pēc tam jābrīnās..

Todien noteikti no Dārzciema ielas 64a Leonīds (pēcpārdošanas pārstāvis) bija atbraucis ciemos ar savu jauko, viesmīlīgo un tolarento saprašanu.

Šim vel tāds vārds patrāpījies kā Spartiešu caram.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes