LV RU
www.sudzibas.lv iFix.lv Datori Un Co SIA nodarbojas ar krāpšanu

Ifixv - Datori Un Co SIA nodarbojas ar krāpšanu

Uzņēmums SIA "Datori Un Co" (www.ifix.lv) nodarbojas ar krāpšanu un pasūtīto tālruņu modeļu vietā pārdot ķīniešu viltojumus.

Septembrī (09.09.2019) pasūtījām 7 telefonus Xiaomi Redmi Go 8Gb Black Pie Ifix.lv veikala (sia "datori un co") , telefonus apsolīja piegādāt nedēļas laikā, gaidījām tos gandrīz 3 nedēļas, pēc daudziem lūgumiem un vēstulēm viņiem mēs beidzot tos saņēmām (šie telefoni mūsu uzņēmumam bija nepieciešami steidzami) . Atverot telefonu kastes, mēs bijām nepatīkami pārsteigti, jo telefoni neatbilda tam, ko mēs esam pasūtījuši no šī biroja, xiaomi modeļus mēs kastēs neatradām, bet atradām kaut kādus ķīnas ražojuma telefonu modeļus, un visi telefoni bija ķīniešu viltojumi bez modeļu nosaukuma, bez jebkādam dokumentiem utt. Mēs uzrakstījām viņiem vēstuli ar lūgumu paskaidrot kā tas varēja sanākt, un kāpēc telefoni neatbilst tiem par kuriem mēs samaksājam šim uzņēmumam naudu? Firmas menedžeris sākumā mēģināja mūs pārliecināt, ka tas ir tieši tas modelis, kuru mēs pasūtījām, bet kad trešo reizi saņēma no mums vēstuli kurā bija pievienotas bildes ar šiem ķīnas ražojuma telefoniem (nosūtījām gan ārējus parametrus, gan iekšējus iestatījumus) un tikai tad menedžeris piekrita un atbildēja mums, ka viņš noskaidros pie saviem partneriem, pie kuriem savukārt fixit.lv pasūtīja šos telefonus, kāpēc tā vispār varēja sanākt kā arī norādīja kā līdzīgs gadījums notiek pie viņiem jau otru reizi. Mēs atvedaām sia "datori un co" telefonus atpakaļ uz viņu biroju 11.10.2019, parakstījām pieņemšanas-nodošanas aktu, un arī tad šī firma apsolīja mums kā naudu atgriezīs mums 1 mēneša laikā, jo telefonus ir nepieciešams sūtīt atpakaļ partneriem un piegādātājiem ķīņā un tikai tad ifix.lv saņems naudu atpakaļ un atgriezīs to mums. Mēs bijām pretimnākoši un sarunājām, ka gaidīsim mūsu naudu mēnesi, lai gan nav skaidrs, kāpēc mums jāgaida kamēr ķīnieši viņiem atdos naudu, jo mēs maksājām ifix.lv birojam, nevis ķīnai. Katru reizi, visus 3 mēnešus, viņi mums solīja, ka jau drīz un kā palika tikai 2-3 dienas un nauda būs beidzot atgriezta.
Šodien ir 17.01.2020 no visas mūsu apmaksātas summas 444,00 eiro apmērā mēs no viņiem esam saņēmuši 19. Decembrī tikai 100,00 eiro, protams tas notika tikai pēc mūsu daudzām vēstulēm atgriezt mūsu naudu beidzot mums atpakaļ!
Mums vairs nav cerības atgūt no SIA "Datori Un Co" naudu, tāpēc lieta ir iesniegta tiesā.

Dīvaini arī tas, ka šie tālruņu modeļi Xiaomi joprojām atrodas ifix.lv mājas lapā un norādīts kā prece “ir noliktavā”.

17.01.2020

Компания получила уведомление об этой жалобе

A

Komentāri (4)

V vitols 17.01.2020

Jums ir jāgriežas patērētāju tiesību aizsardzības centrā.

"ķīnas ražojuma telefonu modeļus, un visi telefoni bija ķīniešu viltojumi " - kā nav kauna! Xiaomi taču tik populārs amerikas brends. :D

A an110 21.01.2020

Paldies visiem par komentāriem, mēs zinām, kā XIAOMI ir Ķīnas telefona modele.
Rūna bija par to, kā SIA Datori Un Co līdz šīm brīdim neatgrieza mums atpakaļ mūsu iemaksāto naudu, kā arī mēs nesaņemam tieši XIAOMI, bet modeli R11 par 15 dolāriem, ieslēdzot tos kuriem ekrānā mirgoja ķīniešu rakstzīmes, telefoni patstāvīgi izslēdzas, par tālruņu ātrumu mēs pat nerunāsim.
Mūsu firmai bija nepieciešami tieši XIAOMI MODELES. Pasūtot un samaksājot par noteiktu tālruņa modeli, jūs vēlaties saņemt tieši viņu, nevis kādu citu nefunkcionējošu ierīci no apšaubāma ražotāja.

Lūdzu, links uz telefonu kurš mums bija nepieciešams un kuru mēs nopērkam pie ifix.lv:
https://ifix.lv/?cat=&sub_cat=&item=2697&lang=lv

A ANONĪMS 08.05.2020

šajā internetveikalā uz uzņēmumu 2018.gada decembrī tika iegādāts jauns Iphone 7plus pa 780Eur.. tas tika saņemts pēc nedēļas ar angļu lādētāju un bez austiņu pārejas, kurai sakumā pat nepievērsu uzmanību, jo nebija aktuāli (pēc tam savelkot visus galus kopā, sapratu, ka šis ir vēl viens pierādījums, ka telefons nav oriģināls, jo
šo pāreju Apple bez maksas iekļauj komplektācijā un tas arī ir rakstīts uz iepakojuma. izsakot sūdzību pardevējam par nepilnīgo komplektāciju, pārdevējs teica, ka nenesot atbildību par kārbas saturu, ka pāreja esot jāpērk atsevišķi.. uz ko nosūtīju info (aprakstu un unboxing video), ka tā gan neesot, ka šai pārejai ir jābūt iekļautai, ka tas pat rakstīts un telefona kārbas... uz šo saņemu komentāru, ka esmu pati esmu samainījusi karbas saturu)..bet ar to viss nebeidzās..pēc paris mēnešu lietošanas, parādījās problemas ar zonu un internetu.., telefonu pakratot kaut kas grabēja.. nosūtot šo ziņu pārdevējam, tika saņemta atbilde, ja telefons ir nokritis (kuram gan telefons ne reizi nav izkritis no rokām) un kaut kas nestradā, remonts būs par maksu. ja par maksu, tad jau nav starpība uz kuru servisu nest. telefons tika aiznests uz citu uzticamu servisu, lai pajautātu iemeslus problēmām ar zonu un internetu un par to, kas tur grab. telefons tika uzreiz atvērts mana klātbūtnē un meistars pajautāja, kur tas telefons ir pirkts un par cik, jo sastavot no neoriģinālām detaļām un ir izbirušas vairākas neoriģinālās skrūves, kuras ieskrūvēja atpakaļ, bet viena, kas bija aiz plombes, viņš klāt negribēja skarties.. tā arī palika tur grabēt .. pēc tam viņš telefoniski sazinājās ar Apple centra darbinieku nosaucot IMEI adresi, jo teicu, ka telefonam vēl ir apple garantija, jo tas ir lietots tikai dažus mēnešus..Apple sistēmā uzrādījās, ka telefons ticis aktivizēta jau 2016. gada novembrī ASV, nevis 2019.gada janvārī Latvijā, un Apple nekādu garantijas servisu šajā situācijā nevarot sniegt. www.imei24.com katrs pats arī var pārbaudīt savu telefonu ievadot IMEI.
uzņēmums diemžēl naudu atpakaļ neatgrieza.teica, lai tomēr nesu telefonu atrādīt viņu ekspertam. zaudet jau nav ko, cerēju, ka eksperts atzīs sūdzībā rakstīto un Ifix tālāk šo risinās ar saviem piegādātājiem..jo IMEI taču ir neapgāžama info par telefonu.. bet, nē, 5mēnešus telefons pabija servisā, esot izņemta skrūve (nevis ieskrūvēta atpakaļ) un esot bijis nestandarta situacija ar GSM un telefons tika turets testa režīmā. un par IMEI garantijas serviss neatbild, ka tas ir nomainits otrā servisā. un vispār man esot jāpriecājas, ka viņi esot pieņēmuši uz garantijas servisu bez maksas. es saku, ka Jūs jau pats rakstījāt, ka, ja teleons ir kritis, serviss par maksu.. uz ko atkal sekoja atbilde, ka par maksu, ja ir sasities ekrāns! apjuku, jo telefona ekrans nekad nav bijis sasits un lūgums salabot ekranu garantijas servisā nemaz nav bijusi.
vairs nebija spēka strīdēties ar šo ārkārtīgi nepatīkamo cilvēku vārdā Dmitrijs Kotke.
pasaule ir apaļa un šī uzņēmuma krāpniecības shēmas viņiem atspēlēsies divkāršā mērā!
ta ka telefons tika iegadāts uz SIA, Pateretāju tiesibu aizsardzības birojs nevar palīdzēt! atliek vienīgi visus brīdināt, lai šajā kantorī neiepērkās un ir uzmanīgi!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes