LV RU
www.sudzibas.lv Home3 Slikts serviss

Home3 - Slikts serviss

Labdien,
mana māte, pensionāre, 2.grupas invalīde, ilggadīga Viasat kliente - ir ļoti nepatīkami pārsteigta par jauno sadarbību ar Home3, kas ir pārņēmis Viasat pakalpojumu sniegšanu.
Lieta tāda, ka Home3 bez brīdināšanas mainīja līguma saturu un pakalpojumu, bet, kad māte piezvanīja, lai to mainītu - lai pārslēgtu uz pamata paketi (viņa nevar atļauties maksāt pēkšņi lielāku rēķinu par televīziju, jo ir pensionāre, kā arī, viņai nav nepieciešami n-tie sporta un multfilmu utt. kanāli!) , tad atbilde bija sekojoša - ja viņa vēlās mainīt līgumu, viņai jāmaksā soda nauda 45€(!) +tekošais rēķins.
Vai tiešām tā ir tāda jaunā prakse klientu apkalpošanā? It sevišķi, ilggadēju, lojālu klientu vai, īstenībā, vienalga, jebkura klienta apkalpošanā?
Vai tā ir adekvāta summa pensionāram, kas būtu jāsamaksā par niecīgām izmaiņām līgumā, lai kaut cik izdotos samazināt izdevumus?
Vai varbūt tomēr tā ir kāda kļūda?
Paldies par uzmanibu.

V

Komentāri (1)

Pacco_al 14.05.2020

Ja tiešām ir tā, kā jūs aprakstiet un jūsu mamma kādas telefona pārdošanas sarunas laikā nepiekrita kādam "jaunam" vai "izdevīgam" priekšlikumam, tas griezieties lūdzu PATC un viņi palīdzēs risināt šo situāciju.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes