Hesburger - Krāpšana

Veicu pasūtījumu caur hesburger aplikāciju, izvēloties man tuvāko kartē restorānu. Man visu laiku bija priekšā restorāna nosaukums, kurā es veicu pasūtījumu. Veicu priekšapmaksu. Pēc kāda laika tālruni bija paziņojums ka pasūtījums gatavs, uzrādīju Qr kodu pārdevējai, bet izradījās, ka programm nogļukoja un pasūtījums tika novirzīts uz pavisam citu restorānu, kas atradās 100 km tālu prom, citā pilsēta... Protams pat fiziski es nevarētu izņemt pasūtījumu...
Nācās veikt pasūtījumu no jauna un maksāt otru reizi... Mani apčakarēja uz 16,80 euro. Sarakstē ar uzņēmuma atbalsta dienestu, man teica ka programma nevar kļūdīties, un ka es pats esmu vainīgs, un naudu viņi neatgriezīs...

Čeks: 636543, 28.08, 13: 03

02.10.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

J

Komentāri (3)

Paradeez 02.10.2020

No Hesburger vispār nedrīkst neko pasūtīt, viņi čakarē cilvekus uz vietas (kur vismaz var labot situāciju),tad ko runāt par aplikācijām

H Haralds Kurmis 02.10.2020

Pārsteidz tas,ka visas šīs ieskrietuves sevi dēvē par Restorāniem.

Vagons Komā 02.10.2020

Paldies par burgeri, izvilku no midlastes un apedu. Mmmm... gardi

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes