www.sudzibas.lv Hesburger Izmet ēdienu

Hesburger - Izmet ēdienu

Pirmo reizi esmu sastapusies ar situāciju, kad kavēšanas dēļ iepriekš apmaksāto ēdienu atsākas izsniegt, jo ir pagājušas pasūtījuma izņemšanai atvēlētās 25 minūtes! Mūsu kavējums bija līdz 5 min. Un kasieri jau apgalvo, ka ēdiens tika izmests, jo vairs nebija drošs. Kā to saprast un kas īsti notika ar manu burgeru pa 30 un nevis 25 minūtēm?

Savā facebook lapā uzņēmums deklarē, ka “garšīgs ēdiens tiek gatavots no augstvērtīgām izejvielām – tādām, ko mēs paši izvēlētos maltītes gatavošanai mājās. Piemēram, gaļas kotletes 100 % sastāv no liellopu gaļas. Hesburger produkcija vienmēr tiek piedāvāta svaiga, un, kas ir ļoti būtiski – pareizā temperatūrā. Nepārtraukta kvalitātes kontrole nodrošina mūsu produkcijai nemainīgi augstu līmeni. ” tad pajautāšu vēlreiz — kas tad varēja notikt ar manu super kvalitatīvu burgeri pa 30 un nevis 25 minūtēm?

Turklāt informācija par limitēto izņemšanas laiku aplikācijā parādas nevis pirms pasūtījuma vai pasūtījuma laikā, bet ka push-ziņojums 10 minūtes pirms pasūtījuma izmešanas laika beigām, kas pēkšņi uzzini, ka tavs kavējuma iemesls tūlīt izmaksās tev naudu!

Šāda uzņēmuma politika attiecībā uz iepriekš apmaksātājiem pasūtījumiem un būtiskas informācijas par izņemšanas laika nokavēšanas sekām (izmestais ēdiens un nekādas kompensācijas) nesniegšana pirms vai pasūtījuma laikā liecina par klientiem nedraudzīgu attieksmi ja ne par patērētāju tiesību klāju pārkāpšanu, jo par samaksāto naudu prece/pakalpojums netiek saņemts. Esmu ļoti vīlusies!

12.01.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

K

Komentāri (10)

E Esmeralda Straupmane 29.12.2021
Lēna apkalpošana , 20 minūtes rindà gaidu!

Loti lēna apkalpošana, loti loti loti lēna !

S Sudzibas.lv Admin 31.01.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Good Intentions 12.01.2022

“garšīgs ēdiens tiek gatavots no augstvērtīgām izejvielām – tādām, ko mēs paši izvēlētos maltītes gatavošanai mājās. Piemēram, gaļas kotletes 100 % sastāv no liellopu gaļas. Hesburger produkcija vienmēr tiek piedāvāta svaiga, un, kas ir ļoti būtiski – pareizā temperatūrā. Nepārtraukta kvalitātes kontrole nodrošina mūsu produkcijai nemainīgi augstu līmeni. ”

Aha un es esmu balerīna(neesmu).

Good Intentions 12.01.2022

Jebkurā gadijumā likvidējot savos vēderos vai miskastē izdarija pakalpojumu.

G Gulbenietis 13.01.2022

Autore, tie noteikumi par 25 min ir veci kā pasaule. Tu esi skazočņica ar lielo burtu, ja domā, ka tur ir kaut kas augstvērtīgs :D.

ramona 13.01.2022

Fascinē cilvēki, kas sūdzas par šāda tipa iestādēm...

G Gulbenietis 13.01.2022

Piekrītu ramonai. Otrie skazočņiki ir tie, kas totalizātorus un internet kazino mauc :D. Pazaudē divās dienās 700 eur un tad lādē kantori. Tāpēc saimnieki laimētavām brauc ar jauniem džipiem, ka ir tik daudz putras galvu, kuri padara viņus bagātus.

J Johny 13.01.2022

Izmeta... Mani vienreiz aplikācija sagatavoja pasūtījumu 100 km citā vietā, no tās kurā biju pasūtījis, apmaksājis, utt. Nozaga no manis ap 15 euro un viss... Ne vietējais ne Somu support neatbild. Kopš tas reizes uz Hesburger ne ar kāju!

A ALUNĀNS 13.01.2022

ej gulēt

N Nezkadkur 16.03.2022

Pasūtījumu saņem un sagatavo tikai un vienīgi tajā vietā, kuru norādījāt Jūs.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes