LV RU
www.sudzibas.lv Hesburger Iedod mazāk burgerus nekā ir pasūtīts

AtrisinātaHesburger - Iedod mazāk burgerus nekā ir pasūtīts

Labdien! Pirms rakstu sūdzību, vēlējos pateikt, ka hesburger izcelies vairākas reizes ar ļoti lēnu apkalpošanu, ka dēļ arī ilgāku laiku viņu pakalpojumus neizmantoju. Bet ne par to.
Tātad, sestdien 13.06. , veicu pasūtījumu hesburger caur viņu aplikāciju. Dēļ šīs aplikācijas iespējas, caur kuru veicot priekšapmaksu ar karti, arī nolēmu paņemt hesburger lai taupītu laiku, jo bija ļoti aizņemta darba dienu. Pasūtījumu veicu atrodoties Jūrmalā un saņemt pasūtījumu izvēlējos Imantu jo tur dzīvoju. Kad no Jūrmala ierados Imantā, pasūtījums vēl nebija gatavs, dabūju kādas 10 minūtes pie hesburger gaidīt. Tas vēl tā, salīdzinot ar to, kas bus tālāk. Kad aplikācija parādījās, ka ēdiens gatavs, gāju tam pakaļ. Paņemu maisiņu un braucu uz mājām ātri paēst jo bija jāskrien tālāk strādāt. Pasūtīju vienu no viņu komplektiem (frī, burgers, dzeramais) un atsevišķi vienu burgeru. Bija domāts ka man ar sievu katram pa burgeram un bērnam frī. Sanāca ka maisiņa ielikts bija tikai viens burgers un līdz ar to ar sievu dabūjam viņu est uz pusēm. Samaksāts tomēr bija par diviem un līdz ar to uzrakstīju hesburger un līdz šim neviens man neko nav atbildējis. Šeit runa nav par naudu, kas it ka nav liela, bet principu, ka samaksā par to, kas tev nemaz nav ielikts. Ieteikums cilvēkiem, ka labāk atveriet maisiņu un pārbaudiet kas tur ielikts iekšā, jo ja kaut kas nebūs, viņi naudu atpakaļ neatgriezis. Diemžel, es vairāk arī nekad nesūtīsu hesburger.

15.06.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Janis1209 16.06.2020

Sūdzību var tikt uzskatītu par atrisinātu, jo man atrakstīja tikko no hesburger, ka atgriezīs naudu par nesaņemto burgeru

J

Komentāri (3)

L Lailailai 15.06.2020

Nu lūk te ir paraugdemonstrējums kādēļ šāda veida sūdzības izklausās drīzāk kaitinošas un rada tikai papildus reklāmu iestādījumam, kuru teksta autors mēģina kritizēt.
Kas liedz pieaugušam vīrietim (ja reiz ir sieva un bērns), uzrakstīt vienkārši, skaidri un lakoniski.
Veicu pasūtījumu Hesburger aplikācijā. Gaidīšanas laiks bija neadekvāti garš. 40-50... cik tur minūtes. Pasūtījums netika nokomplektēts atbilstoši pasūtītajām. Samaksa veikta iepriekš. Uz manu rakstisko protestu atbildi neesmu saņēmis. Hesburger vainas dēļ esmu palicis neēdis un naudu par nesaņemto pakalpojumu arī zaudējis. Lūdzu ņemiet to vērā iepērkoties un veicot pasūtījumu caur aplikāciju.

M Mego izmeklētājs 16.06.2020

Hesītis parūpējās par jūsu veselību! Bet ja nopietni pārbaudiet preci neatejot no kases .p.s. pa 10 min majas var makaronus uzvārīt būtu labāk nekā burgers

SamTroll 16.06.2020

cilvēki kuri rūpējas par savu veselību pa hesburgeriem nestaigā... viņi iet uz maķīti..

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes