www.sudzibas.lv HairRiga Frizētava bērniem

Hair Riga - Frizētava bērniem

Aizvedu 3.jūnija 1,2 un 2,5 gadus veciem puik;am safrizēt matus. Friziere strādāja pavirši. Mati apgriezti nelīdzeni gan virs ausīm, gan pieres daļā un pakauša daļā. Kad palūdzu jaunākajam tomēr matu griezumu pielabot, tad ar elektrisko mašīnīti līdz asinīm iegrieza viņam ausī (brīdī, kad viņš negrozījās, bet mierīgi skatījās multfilmu!)Telpa nav piemērota mazu bērnu (līdz 3 gadi) apkalpošanai - rotaļlietu nav, klusi dūcošo elektrisko matu griežamo mašīnīšu nav, kā izrādās, ar sķērēm apgriezt matus īsti neprot...Mazus bērnus uz Hair Riga nevar vest nekādā gadījumā!

K

Komentāri (5)

S saneil 23.05.2013

man bērnam arī vienmē šķībi apgriež- no sērijas- ko tad bērnam vairāk vajag ! Vienmēr paliek k-kur kušķi ar matiem vai aī, ja mati 2 nedēļas paaug var redzēt cik šķībi ir apgriezti. Nekad neklausa, kā es saku, ka jāgriež, vienmēr paliek pie sava, apgriež kā pašai liekas labāk ! Ejam tikai tāpēc, ka tuvu mājām- nevienam pazīstamam neesmu ieteikusi un arī neieteikšu !
4 gadniekiem telpas arī nav piemērotas, jo tajās mašīnās nevar tik ilgi nosēdēt ar saliektām kājām ! Ļoti neērti

S saulite123 23.05.2013

Biju ļoti negatīvi pārsteigta, kad ieraudzīju sava dēla nogriezto frizūru!
Es saprotu cilvēkus, kas tikai mācās to darīt, bet tad vismaz klāt būtu jāstāv māceklim, vai tas jādara bez maksas!
Kāpēc bērni ir tie izmēģinājuma trusīši, kurus palaiž arā kā spokus?! Protams, saprotu, negribas riskēt uz pieaugušajiem un bojāt salona reputāciju! Tad zinat, ka vecāki arī nav galīgie nesaprašas un gaida kvalitāti arī pakalpojumu sniegšanā bērnam!!!

Mēs bijām 23.05. uz plkst.20.00 pierakstīti, , , tad nu zinat, kura frizierīte tā varētu būt. Nākamreiz, ja vēl apmeklēsim šo salonu, negribētos vairāk sastapties ar tādu neprofesionalitāti!!! Pati dabūju mājās visu vērst par labu, jo tikai mašīnā braucot piefiksēju, ka bērna pakauša daļa ir vnk briesmīga+vēl bernam, griežot ar mašīnīti matus, friziere pamanījās sabojāt bērnam uzaci vienkārši nodzenot to!!!

S Salons HAIRRIGA 28.07.2013

Labdien,
tikko nejauši internetā ieraudzīju Jūsu atsauksmes šajā portāla. Esmu ļoti ļoti sarūgtināta to lasot. Būtu ļoti jauki par to uzzināt nekavējoties. Tā mēs kopīgi atrastu risinājumu un es uzzinātu par Jūsu slikto pieredzi tad, nevis 2 mēnešus vēlāk, kad vairs nevaru noskaidrot, kas bija vainīgais. Es no sirds vēlos, lai Jūs un visi citi klienti no salona vienmēr aiziet 100% apmierināti un laimīgi.

Es un salona darbinieces ļoti ļoti atvainojās par Jūsu negatīvo pieredzi mūsu salonā. Tajā laikā maijs-jūnijs mums bija meitenes praksē no 34. Rīgas Stila un Modes profesionālās vsk, bet mēs nedevām viņām apkalpot salona klientus. Viņām nāca savi paziņu, draugu bērni par Ls 1. Te ir noticis pārpratums. Droši varu apsolīt, ka šobrīd mums salona vairs nav neviena praktikante. Man vēlreiz ir ļoti ja atvainojās par šo neadekvāto apkalpošanu. Es varu Jums droši apgalvot, ka bērnu salonā mums strādā ļoti jaukas un profesionālas meistares ar pieredzi.
Es ļoti ceru Jūs atkal redzēt mūsu salonā un gribētu vēlreiz personīgi Jums atvainoties.

P.s. Mans telefons ir nodarīts uz salon administratores letes un salona mājaslapā sadaļā atsauksmes. Ja pēc procedūras grieztos pie salona administratores vai zvanītu man, salona īpašniecei, mēs noteikti atlīdzinātu šo negatīvo pieredzi ar bezmaksas salona dāvanu kartēm Jums un bērnam. Mūsu princips ir strādāt, kamēr katrs klients ir 100% apmierināts.

Vēlreiz ļoti atvainojos, ticiet, tā nav mūsu ikdienas prakse. Visas atsauksmes, ierosinājumus vēlos saņemt personiski, lai tos var operatīvi risināt.
Epasts: [slēpt]@hairriga.com

Ilva BankaOkorie
SIA HAIRRIGA
valdes priekšsēdētāja

E es 07.03.2016

Labdien, Ilva! Vēlos ar Jums padalīties savā pieredzē, apmeklējot Jūsu salonu! Biju domājis ka kļūšu par patstāvīgu klientu, bet pēc pirmā apmeklējuma man atkrita jebkāda vēlme, jo :
1. Aministratore bija ļoti nelaipna, radās tāda sajūta ka esmu Jums parādā par to ka vispār atnācu, kā arī maksājot, naudu izrāva no rokām un uz atvadām pat neko nepateica!
2. mani apkalopa jauna meitene ( sajūta ka studente), "frīzūra" bija gatava 20 min laikā. Kvalitāte drausmīga:
* nelīdzeni apgriezts
* viss paliku matos
* viņa redzēja ka man seja pilna ar matiem un galva arī, bet viņa man vēl piedāvā ievaskot matus, nu pilnīgs absurds!
* mājās pārbaudīju un secināju, ka vienā vietā gari mati palikuši un otrā apgriezti, pēc Jūsu "FRIZIERA" es gāju pārfrizēties un parastu frizētavu, kur man visu izlaboja!

Kopumā jāatzīst, ka cena un kvalitāte galīgi nesaskan, es biju gaidijis, gan servisu gan kvalitāti, bet rezultātā es biju ļoti sarūgtināts!
Izvāciet no savas mājas lapas Pozitīvās atsauksmes, vai arī uzrkstiet, ka "apsūkājam" tikai "slavenības".
Paldies

K Kayman 16.01.2015

Atbilde Ilvai Banka-Okorie
Uzreiz pēc pakalpojuma saņemšanas darīju savas pretenzijas zināmas administratorei. Viņas piedāvājums bija, ka salons neņems samaksu par mazākā dēla, kuram iegrieza ausī, apkalpošanu. Par vecākā dēla apkalpošanu, kuram mati arī bija nevienmērīgi nogriezti, maksu gan pieprasīja.
Nav taisnība arī tas, ka pie praktikantēm nāca viņu draugi un draugu bērni. Manu bērnu apmeklētajā bērnudārtzā bija izlikts Jūsu salona paziņojums par matu griešanu bērniem ar atlaidēm par godu Bērnu dienai. Paziņojumā nebija neviena vārda par to, ka pakalpojumu varētu sniegt praktikante.
Es arī nezinu, vai manus bērnus frizēja praktikante. Ja tā bija, tad kāpēc viņas darbu neuzraudzīja pieredzējusi friziere? Ja nebija praktikante, tad viņas veikums ir pierādījums Jūsu salona "profesionālo" bērnu frizieru spējām.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes